tunnetko OIKEASTI ketään

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
joka tullut raskaaksi "touhutipoista"?mä en kyllä millään usko tätä ellei todella oo tullut vähän ennen kuin ottaa pois.eli siis keskeytetty ja ONNISTUNUT sellainen,ei siitä kyllä raskaaksi voi tulla.
 
____
Jaa-a, en tiedä onko nää "ei sen nyt olis ihan vielä tarvinnu tulla" -vauvat sellaisia, vai mitä on vanhemmilla päässä liikkunut. Mä veikkaan että voisivat kuulua tähän kastiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletko varma että keskeytetty yhdyntä oli "onnistunut"?ei jaksa uskoa..
No kuulepa sinä epäuskova...uskotko oikeasti keskeytetyn yhdynnän varmuuteen? Touhutippoja tulee mieheltä ennen varsinaista siemensyöksyä ja kyllä, ne touhutipat sisältävät siittiöitä! Otahan alan opus kätöseesi ja lukaise aiheesta!

 
Yksi tapaus keskeytetystä yhdynnästä alottaa koulun tänä vuonna :LOL:
Äitinsä kertoi että heillä oli käytössä tämä mällit vattalle menetelmä, ja ihmetteli kovasti kun alko aamupahoinvointi :eek: :kieh:

Lukeehan se jo kortsupaketissakin, että vetäse päälle ennen intiimiä ihokosketusta............
 
Kaveri ja hänen senhetkinen poikaystävänsä (nykyinen aviomies) ehkäisivät mällit vatsalle- menetelmällä, mies kuulemma veti pois suht hyvissä ajoin ja käsipelillä mentiin loppuun asti...no, raskaaksi kamu silti tuli.
 
vieras
Minä en ymmärrä tuota keskeytettyä tai ainakaan siis meillä se ei toimisi. Miehellä kun usein tulee pienempia siemensyöksyjä ennen sitä lopullista isoa. Miten tuollaisesta seksistä voi nauttia, jos pitää koko ajan olla skarppina ja varautua vetäytymiseen?
 
Jimida
Me ollaan käytetty keskeytettyä ehkäisynä suhteen alusta alkaen ja synnytysten jälkeen eli yhteensä n. 5 vuotta. Raskaaksi olen tullut molemmilla kerroilla heti kun on alettu yrittämään (tokasta ja ekasta kierrosta). Ilmeisesti mieheni osaa täydellisesti tämän tekniikan. Siittiöissään ei ainakaan voi olla vikaa kun on kaksi lasta saatu alulle todella helposti. Niin ja olemme harrastaneet seksiä myös ovulaation aikaan keskeytettyä käyttäen. Ja vastaus kysymykseen: en tunne ketään.
 

Yhteistyössä