Tunnetko oikeasti ketään murhamiestä

En, mutta mieheni tuttu on Late Johanssonin (uskoontullut, muistaakseni 3-kertainen murhaaja) kaveri, ja mun mies oli innoissaan että kutsutaanpa Late joskus kylään.
En mä Latea pelkäisi, mutta jotain miehen kaverin kaveria en kutsumalla kutsuisi, jos ei hänen kanssaan enemmänki ois yhteyksissä. Enkä halua kutsua jonkun julkisuuden takia, se ei olisi sille Latellekaan oikein.
 
vierailija
En, mutta mieheni tuttu on Late Johanssonin (uskoontullut, muistaakseni 3-kertainen murhaaja) kaveri, ja mun mies oli innoissaan että kutsutaanpa Late joskus kylään.
En mä Latea pelkäisi, mutta jotain miehen kaverin kaveria en kutsumalla kutsuisi, jos ei hänen kanssaan enemmänki ois yhteyksissä. Enkä halua kutsua jonkun julkisuuden takia, se ei olisi sille Latellekaan oikein.
Rikolliset piirit näköjään sun miehelle tuttuja. En kyl Latea kutsuisi kylään vaikka kuinka ois uskoon tullut, enkä muutenkaan haluaisi olla tekemisissä.
 
Rikolliset piirit näköjään sun miehelle tuttuja. En kyl Latea kutsuisi kylään vaikka kuinka ois uskoon tullut, enkä muutenkaan haluaisi olla tekemisissä.
"Rikolliset piirit..." :D

Uskoontulo muuttaa ihmistä voimakkaasti. Saattaa Latessa joku adhd-fiba vielä olla jäljellä joka ärtyneenä aktivoituis kiukkuna, mutta luottaisin häneen kyllä. Ei se mies enää tapa, jos ei palaile takaisin niihin piireihin.
 
vierailija
Lauotaan ilkeyksiä muista ihmisistä, jotka eivät ole uskovaisia tai ylipäänsä elävät erilaista elämää kuin he.

Äitini oli uskovainen mutta ei sitä uskoaan tuputtanut, ja meillä kävi tätejä istumassa kahvittelemassa ja Raamattua lukemassa, mutta eivät he olleet ilkeitä saati yrittäneet mua tai muita perheessä puhua ympäri niillä jutuillaan,
 
Lauotaan ilkeyksiä muista ihmisistä, jotka eivät ole uskovaisia tai ylipäänsä elävät erilaista elämää kuin he.

Äitini oli uskovainen mutta ei sitä uskoaan tuputtanut, ja meillä kävi tätejä istumassa kahvittelemassa ja Raamattua lukemassa, mutta eivät he olleet ilkeitä saati yrittäneet mua tai muita perheessä puhua ympäri niillä jutuillaan,
Sori kun rikon sun idyllisi ns.mukavasta uskovasta, mutta
-uskon "tuputtamattomuus" ei kuulu kristinuskoon. Pitää muistaa Jeesuksen lähetyskäsky, sekä esmes Paavali sanoo "miten ihmiset uskoisivat, jos ei julisteta?"
Varsinainen tuputtaminen on tietty rasittavaa, ja mulla voi mennä pitkiä aikoja ilman että puhun uskonasioista edes lapsilleni.

Eli sun äiti ei välittäny lähetyskäskystä. Tosin, ei se käskyltä tunnu, kun uskonasioista on mukava jutella.

-ei kahvivieraat yleensä ala ilkeillä perheen lapselle öööö missään kulttuurissa.
 

Yhteistyössä