Tunnetko ketään oikeasti psykopaattia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias ap

Vieras
Tämmöinen aloitus heräs, kun lähipiiriin kuuluu henkilö, joka mun mielestä on ihan oikeasti psykopaatti.

Tämän ihmisen koko elämä perustuu valehtelemiseen ja muiden manipulointiin. Hän on valehdellut ja pettänyt monia ihmisiä. Kaikkien hänen valheidensa selvittämiseen ei varmaan palstatila riittäisi. Henkilö on naispuolinen ja sosiaalisilta taidoiltaan erittäin hyvä. Tämä ihminen on myös todella hyvännäköinen, suorastaan poikkeuksellisen kaunis. Hän on myös älykäs. Kuitenkin hän on täysin häikäilemätön. Hän on huijannut törkeästi jopa lapsia, eikä näille huijauksille löydy mitään järkevää motiivia. Hän on kavaltanut todistettavasti rahaa.

Tämä nainen on mielestäni pelottava. Hänen miehensä ei kuitenkaan halua häntä jättää. Jollain tasolla jopa ymmärrän tämän, sillä naisen viehätysvoima on aika uskomaton. Hänet pitäisi itse tavata, jotta hänen viehätysvoimansa tajuaa. Tältä naiselta on kuollut monia omaisia. Monet ovat ihmetelleet, että hän ei sure ketään. Kuolleet ovat kuitenkin ihmisiä, jotka ovat olleet naisen kanssa aktiivisesti tekemisissä.

Olen itse puhunut hänen kanssaan ja hän kertoi, että ei tunne mitään, ei ole koskaan tuntenutkaan. Hän ei omien sanojensa mukaan pysty rakastamaan, eikä hän piittaa toisten tunteista. Tämän voin hyvin uskoa, kaikkien tekojen perusteella. Hänellä ei ole mitään vaikeuksia puhua tästä. Tunne-elämä on hänelle varmaan aika vieras.

En tunne. Tunnen vain yhden joka on toisia kohtaan todella tunnekylmä mutta toisiin taas ripustautuu liikaa. Hän on taitava manipuloimaan ja on tehnyt useita pieniä petoksia ja on vainonnut ihmisiä. Hänellä oli kauhea lapsuus.

Tiedätkö millainen lapsuus tuntemallasi naisella on?

Epäilen vahvasti, että entinen pomoni (finanssialalla) oli psykopaatti. Hän oli juuri aloittajan kuuvaman henkilön kaltainen, ilman mitään moraalia ja omatuntoa. Todella pelottava ihminen ja jo varhain opin, ettei mihinkään hän sanoihinsa tai tekoihinsa kannata luottaa ja oma selusta oli koko ajan pidettävä turvattuna.

En tunne. Tunnen vain yhden joka on toisia kohtaan todella tunnekylmä mutta toisiin taas ripustautuu liikaa. Hän on taitava manipuloimaan ja on tehnyt useita pieniä petoksia ja on vainonnut ihmisiä. Hänellä oli kauhea lapsuus.

Tiedätkö millainen lapsuus tuntemallasi naisella on?

Lapsuudessa taustallla pitkään jatkunutta seksuaalista hyväksikäyttöä.

Tunnen. Onneksi olen päässyt hänestä täysin eroon. tai siltä osin täysin, että emme tapaa. Mutta hän saa minussa vieläkin aikaan voimakkaan reaktion... menen suorastaan kananlihalle kun näen hänet jossain. Joskus pelkkä ajatus riittää.

Tunsin ja olin naimisissa skitsofreniaa sairastavan psykopaatin kanssa. Hänelle tehtiin jopa vaarallisuus arvio vankimielisairaalassa ja sen mukaan siis oikeasti todella vaarallinen itselle ja ennen kaikkea muille.

Hautasimme hänet kolme vuotta sitten, rauha hänen sielulleen siis vaikka tekikin paljon pahaa..

tunnen. hän on todella hyvä manipuloimaan ihmisiä. saa ihmiset tekemään kaikkea typerää. on muutenkin kylmä ihminen. loppujen lopuks joutui vankilaan ja sai 10 vuoden tuomion, kun tappoi toisen tyypin kanssa ystävämme. oli hänetkin yllyttänyt tähän. samat tuomiot rapsahti molemmille. toivottavasti saa ansionsa mukaan siellä.

Kuullostaa kovin tutulta.
Minulle sattui lapsuudessani juuri tuon kaltainen henkilö ystävättäreksi. Jo lapsena hän osasi "pelata" peliä eri kavereiden kanssa, kenen kanssa halusi milloinkin olla kaveri ja silloin kun ei ollut A:n kaveri vaan B:n kaveri, niin armottomasti haukkui selän takana A:ta B:lle, niin että B:lle tuli sellainen tunne ettei halua edes tuntea A:ta. Välillä tämä kääntyi taas toisinpäin, sillä seurauksella, että vaikka sekä A että B tiesivät toisensa, he eivät lapsuudessa ikinä ystävystyneet. Vasta myöhemmin, kun tämä "yhteinen" ystävätär muutti paikkakunnalta pois, A ja B tutustuivat ja kaikki lapsuuden kieroilut paljastuivat.
Ulkomaat kutsuivat tätä tenttimällä peruskoulunsa loppuun suorittanutta naista, sieltä piti löytää "kultakaivos" =mies, jolla on rahaa elättää, hänen ansaitsemansa, ylellinen elämä. Hänen oma yh-äiti otti vekselin, että sai maksettua tyttärelleen lentoliput kohti parempaa tulevaisuutta. Tytär lupasi maksaa velkansa heti, kun ns. flaksi käy.
Vaikka kaunis olikin, niin kilpailu ulkomailla taisi olla kuitenkin liian kovaa kouluttautumattomalle suomitytölle ja "kultakaivos" jäi löytymättä. Niin velatkin jäivät maksamatta omalle äidille. Kerran tavattuamme hän haukkui jopa äitinsä, joka velkoo häneltä lapsuuden aikaisia "ruoka" maksuja. En kehdannut huomauttaa, että onkohan noin, vaan olisiko sittenkin kyse niistä vekseleistä. Mutta hän valehteli edelleenkin päin naamaa, kun luuli etten tiedä asiasta mitään.
Takaisin kotimaahan jouduttuaan hän "vahingossa törmäsi" mukavasti toimeentulevaan mieheen ja alle kahdessa vuodessa hänestä tuli äiti, koska oli niin rakastunut. Tämä ex-ystävätär oli joskus vannonut ettei sorru lapsen tekoon(abortin hän kyllä oli nuorena kovin helposti tehnyt, kun lapsi ei sopinut kuvioon), mutta mielipiteethän muuttuvat. Tosin tämän lapsen teon jälkeen taas vannoi, että tämä saa riittää. Lapsi ei ehtinyt aloittaa koulua, kun pariskunta erosi. Lapsi jäi äidille ja siitä sai tietysti mukavat kuukausikulukorvaukset.
Vieläkään hänellä ei ole mitään ammatillista koulutusta (kohta kuitenkin 50v täyttävä ihminen) ja koska on omasta mielestään, niin hurmaava/älykäs ihminen niin esim. siivoojan töitä ei edes voi ajatella, jotain hienompaa sen pitäisi olla.
Kuinka ollakkaan sama henkilö on jälleen "vahingossa tavannut" mukavasti toimeentulevan miehen, jonka kyljessä saattaa päästä vieläpä ns. framille.
Ex-ystävättäreni on siis juuri sellainen kuin kerroit kaunis, manipuloiva, lipevä käytöksinen, valehtelija, näyttelijä, joka osaa kietoa oikeat ihmiset pikkusormen ympärille silloin kun siitä koituu itselle hyötyä.
Olen tavattoman onnellinen, että emme enää ole missään tekemisissä keskenämme, mutta piirit on pienet ja kuulumisia kuulee aina aika ajoin. Sääiliksi käy tämä uusi mies miten hänen kohdallaan käy. Aika näyttää.
Ihmiset tuntuvat olevan melko avuttomia, kun tälläinen hurmaava paketti lipuu elämään valoa tuomaan, olipa paketti sitten mies tai nainen. Kumpikin ystävättäreni miehistä on ollut normaallilla järjellä varustettuja ja vieläpä elämää nähneitä miehiä, joten luulisi, että hälytyskellot olisivat alkaneet soida ajoissa.
Mikä on liian hyvää ollakseen totta useinmiten myös on.

Minulla on sisko ja kun menin yläasteelle niin hänen kannustus neuvo oli että:"muista että kun et ole oma itsesi niin saat kavereita."
Parempaan kannustukseen hän ei ikinä pystynyt ja ei ole ollut ikinä tukena. Aika kylmää. Niin ja halusi vain olla kaveri vain kun halusi jotain minulta. Osaa manipuloida ja uskotella toisille hurmaavaa sekä liioittelee tarinoita aina. Iskee heikompaan osaan itsessäsi ja puhuu sinusta pahaa muille. Suosii perheen päätä ja heikompia halveksuu ja ottaa aina esille heikkoutesi esim. Jos sinulla on esim.hylkäämisen pelko niin eristää ulkopuolelle kaikesta,sanoo kavereidenkin ihmettelevän ja kuinka sairas olet kun on kertonut juttuja ym.
Olen ihan tarkoituksella pitänyt etäisyyttä ja hän on huomannut että näen hänen läpi ja siksi en ole enää niin kohteena.

Osaa ollaa maailman ihanin ihminen muille paitsi kohteilleen. Puppetmaster

Yhteistyössä