Tunnetko ketään masentunutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ystävä

Vieras
Millainen hän on seurassasi? Luin täältä että hyvä ystäväni on masentunut. En tiennyt eikä hän ole kertonut mitään. On aina tavallinen itsensä kun tavataan,koti ok kunnossa ja kaikki näyttää olevan hyvin. Kyllä kertoo ongelmistaankin kun niitä on ollut mutta tästä ei.

Joo yks mun kaveri. Välillä "keksii" juttuja ihmisistä. Oikeasti ei aina tiiä mikä totta mikä ei. Välillä omissa maailmoissaan, kun jutellaan ym. Vaikea kuvailla kaikkea.

Olen itsekin ollut. Eipä sitä moni huomannut ulospäin. Paitsi että kävin liikaa ulkona ja join siihen tyhjyyteen ja synkkyyteen (en nyt kuitenkaan alkoholisoitunut, mutta join enemmän kuin normaalisti). Lähimmät ystävät huomasivat kyllä mun pohjimmaisen ilottomuuden ja surun vaikka esitin aina reipasta ja iloista muussa seurassa.

Tunnen. Toinen heistä on ihan normaali, välillä todella hauskakin juttujensa ja mielikuvituksensa kanssa. Hän ei valita mistään, mutta ei toisaalta pidä mitään kulissiakaan. On tunteidensa ym. kanssa syrjäänvetäytyvä, pitää kaiken piilossa.

Toinen on erilaisempi, ehkä valittaa enemmän mutta ei pahasti.

Kumpikaan ei ole takertuva eikä uhkaile koskaan millään, ja kuuntelevat myös minua. Rakkaita ovat minulle, molemmat ystävät. :heart:

Yhteistyössä