Tunnetko ketään kenellä matala äo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen hän on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millainen hän on

Vieras
Minä tiedän erään, joka testauttanut.
Hän rakastaa syömistä ja on lihava.
Luonteenpiirre sellainen, että hän ei paljon kuuntele muita. Epälooginen. En usko, että hirveästi miettii, että itse voisi olla väärässä missään asiassa. En siis usko, että hän muuttaisi mieltään, vaikka hänelle selittäisi ja perustelisi mitä, niin ei hän muuta mieltänsä tai kuuntele muita edes.
Kateellinen. Muilla on aina paljon ja itsellä liian vähn, vaikka on aina vältellyt työntekoa./palkkatyötä.

Kadehtii toisten bruttopalkkoja, eikä ymmärrä,että niillä elää monta henkilöä ja niistä kun vähnetää verot ja asumisen, jää henkeä kohti paljon vähemmän kuin hänell itsellään. On näitä jotka paasaavat rikkaista, ja rikas on jokainen, keskituloinenenkin, joka käy töissä ja saa vaikka 2000 bruttopalkkaa.

Aika harvan äo:ta loppujen lopuksi on mitattu. Ja hyvä niin, mielestäni. Jos kaikila mitattaisiin, siitäkin kehitettäisiin joku kilpailuvaltti ja pääsyvaatimus.

En tunne tai tiedä, voin siis tunteakin. Musta tuntuu, että mulla itselläni on matala äo. Mies vakuuttelee, etten olis läpäissyt kouluani niinkin kiitettävillä papereilla, jos olisin tyhmä. Mene ja tiedä sitten...kotiäitiys kai madaltaa tuota äo:ta tilapäisesti :laugh:

Tunnen.

Hän on kaikin puolin hidas ja...no, yksinkertainen ja tyhmä. Ihan mukava hyväntahtoinen persoona, mutta ei vaan tajua joitain asioita vaikka kuinka selittäisin, piirtäisin, vääntäisin ratakiskosta.

Ihmissuhteissaan epäonnistuu, tulee helposti hyväksikäytetyksi. Äitinä ei oikein pärjää; yrittää parhaansa, mutta sukulaisilla on lapsen oheishuoltajuus ja he ovat arjessa mukana, ja sillä lailla homma toimii hyvin :). Lapsi on ihan nokkela ja normaaliälyinen, oletan. Ainakin vaikuttaa fiksulta tenavalta.

Vähän sellainen reppana.

Tunnen, sellainen lihava reppana. Kuulostaa tosi kliseiseltä, mutta niin se vain on.

Pitkäaikaistyötön, katkera toisten hyvistä palkoista vaikka itse on laiska. Ymmärtää alituiseen muita ihmisiä väärin, on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, joka on samanlainen kuin hän itse. Keskustelu on juoruamista, innostuu vain tyhjänpäiväisistä asioista kuten uuden halpahallin avaamisesta lähistöllä. Linkittelee Facebookiin uutisia, jotka eivät kosketa häntä millään tavalla - tyyliin joku tuntematon mies pahoinpidelty Lapissa, ja hän itse asuu Etelä-Suomessa.

[QUOTE="mies";22077872]Armeijassa näitä landepaukkuja oli. Olivat pääsääntöisesti rekkamiehiä. Jutut oli viina, pillu ja autot.
Monet näyttivät Shrek elokuvan Shrekeiltä.[/QUOTE]

Tuo armeija taitaa kyllä olla silmät avaava paikka, kun siellä tosiaan on väkeä joka lähtöön. Oma veljeni, joka oli armeija-aikaan asti pyörinyt vain melko pienissä ja "suojatuissa" piireissä, vaikutti kertakaikkisen järkyttyneeltä siitä, miten T-Y-H-M-I-Ä ihmisiä onkaan olemassa...

[QUOTE="mies";22077872]Armeijassa näitä landepaukkuja oli. Olivat pääsääntöisesti rekkamiehiä. Jutut oli viina, pillu ja autot.
Monet näyttivät Shrek elokuvan Shrekeiltä.[/QUOTE]

:laugh: Joo,tiedän ihmistyypin. Yleinen täällä missä asun.

Yhteistyössä