Tunnetko ketään jolla on läskifetissi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinmietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinmietin

Vieras
Naapurissani asuu nuorehko nainen (ehkä 24-26) joka ihan valehtelematta painaa varmaan yli 150 kiloa. Olen huomannut että hänellä käy aika usein miesvieraita, myöhäänkin illalla. Joo, tunnustan olevani kerrostalokyttääjä. :D Olen nähnyt hänet myös muutaman miehen kanssa rappukäytävässä, ei siis tekemässä mitään sopimatonta, vaan ihan ohi kävellyt! Tuntuu pahalta hänen puolestaan, kun oletan että suurin osa miehistä vain käyttää hyväkseen. Toisaalta mietityttää miten jotakuta miestä voi kiinnostaa niin iso nainen. Onko sellaista läskifetisismiä ihan oikeasti olemassa? Kehtaavatko sellaiset sitten oikeasti seurustella lihavan kanssa, vai onko heillä julkisesti sitten hoikka tai normaali tyttöystävä/vaimo? Onko omassa tuttavapiirissäsi läskifetisistejä?

Mut sehän on ihanaa, että edes joku tykkää läskeistäkin. Nuo fetissit on kyllä siitä hyviä, että kamalan näköiset ihmisetkin saavat joskus seksiä. Tiesitkö, että on olemassa mm. amputaatiofetissi?

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Eiköhän syynä niihin usein käyviin yövieraisiin ole vain se että lihavat eivät yleensä ole niin tarkkoja tavarastaan ja maailma on täynnä miehiä jotka panevat lähes mitä tahansa kunhan sillä on reikä ja pulssi.

• Tykkää
Reactions: Juudith
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24274392:
tuosta fetissistä tiedä. mutta kyllähän tuolla kylillä kun liikkuu, niin usein näkee pareja, joista toinen on lihava ja toinen laiha

Eikse yleens mee niin et mitä isompi nainen, sitä pienempi mies... ? Niitä pareja näkee PALJON, ihan pikkunen mies ja tooodella iso nainen.

En puhu nyt hieman pyöreistä naisista, vaan niistä todella ylipainoisista. Enkä sano että jokaisella mutta itse olen huomannut tällaisen ilmiön että tuhdeilla on usein pieni mies......

Nii sitä on vähän vaikee määritellä kiloissa, joku 80kg on todella hyvässä kunnossa kun taas joku 70kg voi olla "läski"... Ruumiinrakenteet on niin yksilöllisiä. Mut on se 100kg ---> aika paljon naisen painoks...

Lihava nainen ei saa olla halukas? Useimpien sinkkumiesten täytyy tyytyä siihen mitä on tarjolla ja naiset saavat aina kun haluavat seksiä.. siis kaikki naiset. Minulle tämä tilanne on ihan ok, koska tiedän suunnilleen mistä naruista pitää vetää kun tahtoo naista.

Yhteistyössä