Tunnetko kaikki serkkusi?

• Viestiketjun aloittaja beatrice
  • Ensimmäinen viesti
niin se aika kuluu
En tunne, koska jostain syystä setä pisti välit tyystin poikki meidän perheeseen. Loppuihinkaan ei ole tullut pidettyä yhteyttä koska joko ovat paljon vanhempia kuin itse tai sitten on muuten vaan tiet eronneet.

vieras
En voi sanoa tuntevani, toki tiedän nimet ja asuinpaikat ja iät suunnilleen ja joidenkin kanssa enemmänkin olen tavannut. Ei kyllä suoraansanottuna kiinnostakaan tuntea erityisesti toisen puolen serkkuja!

En tunne. Äidin puolelta tiiviimpi suku ja siksi tunnen ja asuvat lähellä. Isän puolella serkkuja ulkomailla puolet ja suomessakin keskisuomen yläpuolella... Itse asun Hkissä. Ja en vain ja eivät vain jostain syystä ole tuttuja.
+Muutamat pikkuserkut tunnen.

Oikeastaan en tunne yhtäkään mun serkuista. Nimen suurimmalta osin, ja ison osan tunnistaisin jos vastaan tulis, mutta muuten en heitä tunne. (Serkkuja on ehkä n. 65 äidin puolelta, isän puolelta vissiin n. 20) Pikkuserkuista ei mitään hajua.

viima80
tiedän nimet, ja ehkä iät. mut muuten en. äidin puolen serkut hieman paremmin kun niitä on kaksi suunnilleen saman ikäistä ku mie ja kolme pientä lasta. enkä kyllä paremmin haluasikaan tuntea. ei kiinnosta. jos meillä on samaa verta kehossa niin ei se merkkaa mitään. ja sen jälkeen kun siskot ne kaikki kutsui häihinsä eikä takaisin ole tullut yhtäkään kutsua niin en välitä edes sitä vähääkään. onneksi nyt pystyn omalta vieraslistalta tiputtamaan ne pois.

En tunne kaikkia isän puolelsta. 5 serkkua on jääny tosi kaukaisiksi, 3 heistä asuu kaukana, eikä isäkään ole veljensä kans paljon tekemisissä (elä kysy miksi, en tiedä ), ja sit yhdellä toisella sedällä on 2 lasta edellisestä liitostaan, ja ne taas on mua niin paljon vanhempia, etten vaan tunne heitä.

vieras
Meillä on tosi pieni suku ja serkkujakin minulla vain kaksi. Enkä voi edes sanoa tuntevani heitäkään. Toinen itseäni 10 v vanhempi, toinen sman verran nuorempi. Lisäksi toinen asuu ulkomailla, viimeksi ollaan nähty kun olin 5 v. Toinen puolestaan on omissa oloissaan viihtyvä, vähän omalaatuinen tapaus, eikä meillä ole mitään yhteistä. Tosi harmillista!

Yhteistyössä