H
huoh
Vieras
Tunnen jatkuvaa syyllisyyttä, että en erityisesti viihdy koti-äitinä, kaipaan töihin ja lapset 1v5kk ja 2kk
Tuntuu pahalta lukea esim. kavereiden facebook- päivityksiä, kuinka kotona lasten kanssa olo on maailman parasta ja ihaninta ikinä ja täälläkin suurin osa nauttii kotona olosta ihan täysillä. Kyllä välillä on ihan kivaakin tämä kotona olo, kun voi itse suunnitella päivänsä, mutta pakko kai se on vaan hyväksyä, etten ole perinteinen kotiäiti vaikka kuinka haluaisin lasten vuoksi olla 
Miehillä uran ja perheen yhdistäminen on paljon helpompaa kuin naisilla. Tiedän saavani paljon paheksuntaa, kun olen palaamassa tavallista aikaisemmin työelämään, vaikkakin mies on jäämässä lasten kanssa kotiin.
Tuntuu, että tekisinpä mitenpäin vain, aina teen väärin.
Anteeksi sekava purkaus, oli vain pakko purkaa ahdistusta joka taas vaihteeksi tuli, kun kirjauduin facebookkiin...
Miehillä uran ja perheen yhdistäminen on paljon helpompaa kuin naisilla. Tiedän saavani paljon paheksuntaa, kun olen palaamassa tavallista aikaisemmin työelämään, vaikkakin mies on jäämässä lasten kanssa kotiin.
Tuntuu, että tekisinpä mitenpäin vain, aina teen väärin.
Anteeksi sekava purkaus, oli vain pakko purkaa ahdistusta joka taas vaihteeksi tuli, kun kirjauduin facebookkiin...