Tunnen oloni NIIIIIN huonoksi äidiksi, joo taas näitä alotuksia täällä, ANTEEKS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mielessä on pyörinyt ihan kamalaa :( säikähdin itsekin mitä ajattelen. Olen kai kaikesta niin loppu. Ero tuli, viikko sitten muutin 1,5 veen kanssa kaksistaan asumaan ja on jotekin nyt pahassa iässä.siis menossa koko ajan ja usko ei mitään :/ lapsen isä tosiaan piti häntä nyt menneen viikonlopun, mutta ajatus että tää ja ens viikko minulla puistatuttaa. vaikka toki rakastan lastani niiin paljon :/ niin ja siihe mitä on mielessä ollut. Kävelin tänää lapsen kanssa pienen kävelylenkin vaunuilla. Mielessä kävi lapsen heittäminen virtaavaan veteen, että sitten kaikki helpottuu kaikilla :( en kyllä tosissaan pysty sellaista tekee, mutta mikä ees saa ajattelemaan noin kauheeta.. ihan säikähdin ja menin äkkiä veden ylitte :( tää on niin kauheeta. Oon jotekin lapsen seurassa todella kiree ja itsellä huono olo hänen seurassa, vaikka olen sitä mieltä että ero tuntu oikeelta ja siintä oikeestaan kuitenkin olen iloinen. Niin mistä näämä ajatukset tulee?? ihan kauheeta, oikeesti... :(((

Patoutunutta angstia ehkä. >Joskus itse kukin ajattelee pahoja.. niitä tekemättä.
Kyllä se siitä. Sun pitää vain saada isompi aikalisä :) niin ajatukset lokeroituu oikein.

Yhteistyössä