tunnen itseni työpaikalla kiusatuksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Olen siis ravintolassa osa-aikatyössä opintojen ohella joka jo sinällään raskasta. Olen ollut sielä nyt n. kuukauden ja tunnen oloni kamalaksi.
Työntekijöiden mielestä virheet eivät ole missään nimessä sallittuja, ja omistajata saa aivan järkyttävää huutoa jos tekee jonkin pienen virheen mitä edes asiakas ei huomaa.
Mitään hyvää palautetta en saa vaikka tiedän että olen tehnyt siellä paljon hyvääkin. Yksi kokki (joka on omistajan sukulainen) jostain syystä naureskelee mulle kokoajan, en tiedä miksi. Toki aloitteleva työntekijä voi olla vähän ulapalla, varsinkin etnisessä ravintolassa jossa olen (listakin on täyttä hepreaa) mutta en nyt usko että se naurunasia on.
Kaikki virheet laitetaan mun syyksi, jos yritän sanoa että itse mokasitte tai joku muu, niin puhutaan päälle vaan.
Olen kylläkin voimakasluontoinen ihminen ja aijon tästä sanoa kun mittani on aivan täysi.Halusin vaan vuodattaa tuntoja ennen työvuoroa.:/

Ulkomaalaisia? Pistä vaan heti "luu kurkkuun", että sua ei voi pompottaa miten sattuu. Itse myös juttelisin pomon kanssa kaikesta tosta, ja sanoisin, että mulle ei huudeta, vaan asioista voidaan sanoa kauniimminkin! Mä varmaan rupeaisin huutamaan takas, jos huutoa jatkettas ;) " Älä huuta"!!:snotty:

jep ulkomaalaisiapa hyvinkin. alkaa jo sen pomon naama vituttaa niin paljon että turpaan tekis mieli vetää, olen moneen kertaan sanonut että mulle vois antaa positiivistakin palautetta väillä eikä vaan ruikuttaa korvan juuressa ihan kokoajan pikkuasioista kun teen jotain tärkeää esim. jaan laskua. sitten kun sanon että hei, puhutaan kohta nyt on tekemistä, niin eiköhän siitä sitten ala uusi huuto...
hohhoijaa, pitää muistaa että väliaikaista tämä vaan on ja ainakin rahaa tulee.

[QUOTE="aapee";25657167]jep ulkomaalaisiapa hyvinkin. alkaa jo sen pomon naama vituttaa niin paljon että turpaan tekis mieli vetää, olen moneen kertaan sanonut että mulle vois antaa positiivistakin palautetta väillä eikä vaan ruikuttaa korvan juuressa ihan kokoajan pikkuasioista kun teen jotain tärkeää esim. jaan laskua. sitten kun sanon että hei, puhutaan kohta nyt on tekemistä, niin eiköhän siitä sitten ala uusi huuto...
hohhoijaa, pitää muistaa että väliaikaista tämä vaan on ja ainakin rahaa tulee.[/QUOTE]

Huuda takas! Noi ulkomaalaiset on usein aika kovapäisiä, joten jos puhe ei tehoa, niin esimerkki :whistle:

Yhteistyössä