A
apapap
Vieras
En tahtois tuntee näin. Tunnen itseni siis jotenkin paremmaks ja ylemmällä olevaks, kun he, jotka elää tukien varassa
Perheessä on kaks työssäkäyvää aikuista ja yks pieni lapsi, pari autoo pihassa ja omakotitalo. Katselin sitä "perintönä köyhyys" ja huomasin ajattelevani, että "voi voi, menkää töihin." Lähipiirissäni on myös tuilla eläviä, kuten äitini. Hän jaksaa joka puhelussa paasata, kuinka vähän kelasta saa ja sossukaan ei mitään anna. Kerran hän oli huolissaan, että tuleehan hänelle varmasti kahden viikon rahat.
Olen itse elänyt myös tukien varassa opiskeluaikoina ja laskenut joka ainoan pennin, jotta saan rahat riittämään. Siks mun ehkä pitäis ymmärtää heitä, joilla ei ole mahdollisuutta tai halua tehdä töitä.
Onks muita? Ja osaaks joku kertoo, että millä tämmösestä ajatusmaailmasta pääsee eroon?
Olen itse elänyt myös tukien varassa opiskeluaikoina ja laskenut joka ainoan pennin, jotta saan rahat riittämään. Siks mun ehkä pitäis ymmärtää heitä, joilla ei ole mahdollisuutta tai halua tehdä töitä.
Onks muita? Ja osaaks joku kertoo, että millä tämmösestä ajatusmaailmasta pääsee eroon?