Tunnen 3 raskaana olevaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itku tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaakkuri:
Vastakkain asettelussa ovat siis asiantuntijoiden pitkäjänteisesti vuosikymmenten ajan tutkimat rokotetiedot ja rokotevastustajien (vääristeltyihinkin) huhupuheisiin perustuvat väitteet.

Tämä rokote on kyhätty äkkiä kasaan, mutta siinä käytetyt ainesosat ovat aiemminkin käytettyjä ja tutkittuja.

Juu, kuten elohopea (hermomyrkky) ruiskutettuna suoraan lihakseen. Squalene on eräs sika-influenssa-rokotteen vaarallisimmista aineista.
Laajat eläinkokeet osoittavat sen alentavan tuhoisasti immuniteettiä.
Myös Gulf War Syndrome/ Persianlahden syndrooma on tästä kammottava esimerkki.

Ikävä kyllä oireet kuten immuniteettikato, autismi ja Guillain-Barre syndrooma eivät näy hetkessä. Autoimmuniteetti-häiriöt joita H1N1-rokotteissa käytettävä squelene aiheuttaa, paljastuvat vasta
vuosien päästä.

Lääketehtaiden tulisi olla ihmisiä varten eikä ihmisten lääketehtaita varten.

H1N1-epidemiasta jaettava tieto on tekaistua, valheellista ja vääristeltyä. Useiden riippumattomien asiantuntijoiden tutkimusraporteissa esitetään raskaita todisteita siitä että WHO:n kuudennen asteen pandemia hälytys perustuu vääristeltyihin todisteisiin ja media-manipulaatioon.

Suuri osa niin kutsutuista virallisesti todennetuista sika-influenssa tartunnoista on tietoista vääristelyä. WHO:n tiedottamista 159 ensimmäisestä kuolintapauksista (28.04.09), vain 7 tapausta tutkittiin laboratoriotestein. WHO julisti kuitenkin hätätilan kyseisen informaation pohjalta

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
Alkuperäinen kirjoittaja fiksumpi:
Hysteeriset hölmöt. Rokotteet on hyvä juttu. Siis ne tarpeelliset, mutta tämä on aivan turha ja riskit on liian isoja hyötyihin nähden. Näin on sanonut jo muutama tuttu tohtori ja lääkäri. En ikinä uskaltaisi ottaa sellaista riskiä oman syntymättömän lapsen kanssa. Ihme lampaita kaikki on. Uskotte sokeasti tahoihin jotka tekee tätä rahasta. Onnea vaan.

Ja muutama tuttu tohtori ja lääkäri on taasen sanonut että kannattaa ottaa. Joten mielipiteitä on monia.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mä en kyllä jaksais tätä jauhamista tästä rokotteesta enkä oo kyllä näihin ennen kommentoinukkaan. Mutta mitä helkuttia te jotka ette rokotetta ota, olette jatkuvasti täälä jauhamassa ja pauhaamassa siitä ja syyttelemässä niitä jotka sen ottaa. Kukaan ei voi tietää mitä tuleman pitää, kuinka pahaks tauti kehittyy ja mitä siitä seuraa ja miten rokote vaikuttaa. Jokainen tekee oman tuskaisen päätöksen. Jos sinä et ota rokotetta, älä ota mut mitä tuutte syyttelemään muita jotka sen ottaa?????

no mä ainakin ihan sen takia täällä jauhan, että välitän kanssaihmisistä ja toivoisin, että kaikilla olisi tieto siitä, mitä ovat tekemässä. en mä syyttele ketään vaan toivon, että joku näkee esim näitä tekstejä ja jättää rokotteen ottamatta.

niin ja lisäisin vielä, että olen aktiivisesti lukenut aiheesta tietoa niin paljon kuin sitä ylipäätään on saatavilla, käyttänyt monena viikkona joka päivä pari tuntia aiheen tutkimiseen. musta tulisi varmaan jo aika hyvä rokoteasiantuntuja :laugh:

Mutta kun säkään et voi varmaks tietää sitä mitä vaikutusta rokotuksella on tai mitä vaikutuksia on itse taudilla. Ei sitä tiedä kukaan, vaikka kuinka olis lukenu juttuja!

ei sitä tiedäkään, kukaan. mun mielestä tässä on kyse vain rahasta ja sen määrän maksimoinnista.

Mutta sen perusteella sä et voi saarnata muille ettei rokotusta kannata ottaa. Sä voit olla ottamatta ja voit ilmoittaa oman mielipiteen, mutta kuitenkaan ei kannata alkaa muille paasaamaan ja syyttelemään jos ne ottaa. Jokaisella on oma mielipide eikä tässä tarvi alkaa ketää käännyttää, kun asiasta ei kuitenkaa tiedä.

no kyllä mä koitan omalta osaltani kertoa tietoa, jota olen asiasta haalinut. mun mielestä on väärin, että suomalaiset laitetaan uskomaan asioihin, jotka eivät ole totta. suurimman osan mielipide asiasta kun muodustuu telkkariuutisista ja THL:n rokotejohtajan valheellisista vakuutuksista, että rokote on turvallinen. en edelleenkään syytä, jos joku syyllistyy niin mistähän se johtuu?

Mikä tieto sit netissä lie totta ja mikä valheellista... Ehkä sun äänensävy on syyllistävä... Toisilla varmasti siitä, kun on epätietoo eikä tiedä mihin uskoo. Mä luulen ettei monikaan osaa tehdä päätöstä niin että tämä on varmasti oikein mitä teen.. itse ainakin pähkäilen ja pähkäilen et kumpi ois oikee. mut en jaksa enää jauhaa tästä kun mielipiteitäkin on niin tuhat ja yks.

Sikainfluenssarokotteessa on elohopeaa saman verran kuin yhdessä kala-ateriassa. Joten miksi et kouhkaa kalan syönnistä.

Missä sanotaan että sikainfluenssarokotteessa olisi Squalene-ainetta. Asiantuntijat ovat kyllä luetelleet kaikki rokotteen sisältämät aineet eikä niissä ole tuollaista ainetta mainittu. Jos jonkun rokotteen ainesosan tiedettäisiin aiheuttavan haittaa, niin eivät taatusti terveysviranomaiset suostuisi työntämään sellaista ainetta ihmisiin.

Ja nuo mainitsemasi sairaudet voivat johtua mistä tahansa, sillä niitä ovat ihmiset sairastaneet jo pitkään, vaikka eivät olekaan saaneet sikainfluessarokotetta. Ja tutkitusti suurempi todennäköisyys saada Guillan-Barre syndrooma on sairastaa influenssa, rokotteesta riski on todella pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Jean :
Alkuperäinen kirjoittaja kaakkuri:
Vastakkain asettelussa ovat siis asiantuntijoiden pitkäjänteisesti vuosikymmenten ajan tutkimat rokotetiedot ja rokotevastustajien (vääristeltyihinkin) huhupuheisiin perustuvat väitteet.

Tämä rokote on kyhätty äkkiä kasaan, mutta siinä käytetyt ainesosat ovat aiemminkin käytettyjä ja tutkittuja.

Juu, kuten elohopea (hermomyrkky) ruiskutettuna suoraan lihakseen. Squalene on eräs sika-influenssa-rokotteen vaarallisimmista aineista.
Laajat eläinkokeet osoittavat sen alentavan tuhoisasti immuniteettiä.
Myös Gulf War Syndrome/ Persianlahden syndrooma on tästä kammottava esimerkki.

Ikävä kyllä oireet kuten immuniteettikato, autismi ja Guillain-Barre syndrooma eivät näy hetkessä. Autoimmuniteetti-häiriöt joita H1N1-rokotteissa käytettävä squelene aiheuttaa, paljastuvat vasta
vuosien päästä.

Elohopean ja esim. autismin yhteyttä on tutkittu, mutta minkäänlaista yhteyttä näiden välille ei ole löytynyt. Tiomarsaali on sittemmin jätetty pois rokotteista, mutta autismi ei silti ole vähentynyt. Outoa???

Uusimmat

Yhteistyössä