Tunneilmaisu parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt nimettömänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt nimettömänä

Vieras
Osaako joku auttaa?

Olemme miehni kanssa olleet avioliitossa 12 vuotta. Lapsia on kaksi. Ongelmana koko parisuhteen ajan on ollut miehen vaikeus näyttää tunteitaan. Asiasta on puhuttu ja puhuttu, terapiaa harkittu (kaatunut aina aikaan, rahaan jne.) Mitään kehitystä ei kuitenkaan ole asian suhteen tapahtunut.

Mieheni siis näyttää tunteitaan minua kohtaan vain kun haluaa seksiä. Nytkin tämä vkonloppu on hyvä esimerkki: pe iltana halailua ja pusuttelua, vierelle pyytämistä yms. Samoin eilen paljon läheisyyttä ja illalla sitten seksiä. Sekin hyvin suorituskeskeistä, jossa tärkeintä hänen oma orgasminsa. Tänään hyvin viileää taas aamusta saakka, ei ole halannut, pussannut ei mitään. Tässä taas tämä vkonloppu ja seuraavaa odotellessa. :( Olen monasti sanonut, etten halua tällaista, hän ei vaan ymmärrä asiaa ollenkaan tai antaa ymmärtää että ymmärtää ja yrittää, silti kaikki jatkuu samanlaisena. Mitähän pitäisi tehdä?

Olethan sinä tänä aikana varmaan mallioppimista yrittänyt, eli itse näytät tunteitasi, ihan kaikenlaisia, miehelle?

Luultavasti sinun pitää vaan jollakin hyvin radikaalilla, teidän kaikesta normaalista poikkeavalla ja arkea rikkovalla tavalla, kertoa halipulastasi ja hellyyden tarpeestasi.

Yhteistyössä