?
....
Vieras
Värjäsin viikonloppuna hiukset pitkästä aikaa tummiksi (nyt freessinä melkein kuparinhohtoiset mustat, tarkoitus ois haalistua jonkinlaiseksi kuparinpunaiseksi), enkä oikein tiedä mitä mieltä nyt olen. Perusvaatetukseni on tummat farkut, tumma (musta, tummansininen, -vihreä tms) paita ja musta farkkutakki.
Ja jotenkin nyt tuntuu ihan siltä että näytän vain varjolta. Ennen oli räiskyvän punaiset (ja jonkin ajan kuluttua oranssit) hiukset, ja silloin nuo tummat neutraalit vaatteet tuntuivat sopivan.
Täytyykö minun nyt muuttaa vaatetyyliäni etten ihan täysin katoa näkyvistä??
Tämä nyt on ihan hölmö ja pieni ongelma, mutta jotenkin vain häiritsee kun peilistä itseään katsoo
Punainen tukka minulla ehti olla 7 vuotta, joten nyt olen ihan hukassa tän uuden lookin kanssa...
Ja siis muuten olen aika luonnollinen, en siis meikkaa sen kummemmin. Ettei nyt kukaan vain kuvittele minun olevan jonkinsortin gootti
Kaikkea muuta!!
Ja jotenkin nyt tuntuu ihan siltä että näytän vain varjolta. Ennen oli räiskyvän punaiset (ja jonkin ajan kuluttua oranssit) hiukset, ja silloin nuo tummat neutraalit vaatteet tuntuivat sopivan.
Täytyykö minun nyt muuttaa vaatetyyliäni etten ihan täysin katoa näkyvistä??
Tämä nyt on ihan hölmö ja pieni ongelma, mutta jotenkin vain häiritsee kun peilistä itseään katsoo
Ja siis muuten olen aika luonnollinen, en siis meikkaa sen kummemmin. Ettei nyt kukaan vain kuvittele minun olevan jonkinsortin gootti