Tumma vai vaalea nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nfgj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanotaanko näin, että tumma nainen on mun mielestä näyttävämpi. Jos on kaksi hyvännäköistä naista, tumma ja vaalea, niin kyllä ne tumman naisen (tai miksei miehenkin) piirteet paremman näköiset on!

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Sanotaanko näin, että tumma nainen on mun mielestä näyttävämpi. Jos on kaksi hyvännäköistä naista, tumma ja vaalea, niin kyllä ne tumman naisen (tai miksei miehenkin) piirteet paremman näköiset on!

veit varpaat suustani.
Voihan vaaleetkin olla näyttäviä, mut...tummat on veistoksellisempia.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

veit varpaat suustani.

Ja peesausta =)

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

veit varpaat suustani.

Ja peesausta =)

juu

Vaaleat hiukset ovat minusta ihanat, mutta vaaleat naiset ovat usein kasvoiltaan kovin värittömiä (ripset, kulmakarvat vaaleat). Joten sinänsä tumma kauniimpi.

Mutta vastaan kuitenkin, että minusta upein on punatukkainen nainen pisamilla!

kyllä mut vaaleat kaunottaret saavat yleensä huomaamaan, ei mitkään ylimeikatut vetyplondit vaan hieno piirteiset paksut hiukset omaavat. Eivät sekoitu joukkoon. Toki on paljon kaunottaria myös tummina, mun suosikki vaikkapa Luci Liu. Mut jos joskus tulee sellanen fiilis et näyttäisinpä tuolta, sen saavat aikaiseksi vaaleat naiset. Mut ei se pelkkä hiusten väri riitä, täytyy olla sitä jotain. Ehkäpä löydän sitä vaaleista enemmän koska omien kokemusten mukaan he avoimempia ja helpommin lähestyttäviä, eivät niin "kovia ". Kiltimmän näköisiä=)

Enpä osaa sanoa, molemmissa löytyy upeita naisia. Toisaalta tummat ruskea silmäiset pitkät ripset omaavat ovat eksoottisen näköisiä, toisaalta pidän vaaleista viattomista suomineito tyyppisistä. Itsellä vaaleat, toiveena olis joskus kokeilla kun hiukset vielä vähän kasvavat, oranssia hiuspehkoa, semmonen olis hiano.

Uusimmat

Yhteistyössä