N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Sanotaanko näin, että tumma nainen on mun mielestä näyttävämpi. Jos on kaksi hyvännäköistä naista, tumma ja vaalea, niin kyllä ne tumman naisen (tai miksei miehenkin) piirteet paremman näköiset on!
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Sanotaanko näin, että tumma nainen on mun mielestä näyttävämpi. Jos on kaksi hyvännäköistä naista, tumma ja vaalea, niin kyllä ne tumman naisen (tai miksei miehenkin) piirteet paremman näköiset on!
veit varpaat suustani.
Voihan vaaleetkin olla näyttäviä, mut...tummat on veistoksellisempia.
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Sanotaanko näin, että tumma nainen on mun mielestä näyttävämpi. Jos on kaksi hyvännäköistä naista, tumma ja vaalea, niin kyllä ne tumman naisen (tai miksei miehenkin) piirteet paremman näköiset on!
veit varpaat suustani.
Voihan vaaleetkin olla näyttäviä, mut...tummat on veistoksellisempia.
Ja peesausta =)
Kyllä mun mies ainakin tykkää tummista..Alkuperäinen kirjoittaja Ninttu83:onkohan et naiset tykkää tummista naisista mut miehet vaaleista naisista?