Tumma näppy häpyhuulessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhuissaan

Vieras
Hei!
Olen kääntänyt netin ylösalaisin, mutta en löydä selitystä häpyhuulessani olevalle tummalle näppylälle. Olisikohan jollain täällä aavistusta?
Näppy on noin 2 mm halkaisijaltaan ja väriltään ihan tumma. Se ei kirvele eikä varsinaisesti satu, mutta välillä tunnen sen olemassaolon. Näppy on ollut noin 2 viikkoa. Poistin pari päivää ennen sen ilmestymistä karvoitusta alapäästäni karvanpoistoaineella, mutta se ei näytä mielestäni tyypilliseltä tulehtuneelta karvatupelta. Seksin jälkeen se hieman ärtyy ja suurenee, mutta palaa sitten entiselleen.
Lääkäri vasta viikon kuluttua :(

Et varmaan löydäkään muualta kuin lääkäriltä. Pitele hermojasi siiheksi. Veikkaan kuitenkin, että jos se yhtäkkiä ilmestyi, ei se vaarallinen ole. Taustalla luulen sinun pelkäävän melanoomaa?
Minulla on joskus ollut siellä kunnon mustapää, joka tuli ulos kuin mikä tahansa talikertymä varovasti puristaen. Talin pääliosa hapettuessaan muuttuu mustaksi. Luomisena ihmisenä niitä on myös häpyalueellani. Jospa sinullekin löytyy jokin ihan vaaraton selitys.

Minäpä tiedän, mitä ne ovat. Ovat rumia, mutta vaarattomia. Ne ovat katkenneen verisuonen päitä. Minulla on siis niitä monta Ne tulivat raskauden yhteydessä tai niin ainakin luulen; ovat vähän samaa saraa suonikohjun kanssa, joita alapäähänkin saattaa tulla tosiaan raskauden aikana. Pilkut ovat rumia, tummia ja kohollaan vähän ihosta. Olenkin ihmetellyt, ettei kukaan koskaan ole tiedustellut tätä asiaa. Ne eivät taida olla kovinkaan yleisiä. Hauska, että joku toinenkin kohtalontoveri löytyi :D

Minulla myös samanlaisia tummia näppyjä!! Niitä on ehkä viitisen kappaletta ja alapää näyttää siltä kuin olisi joku tauti. Niitä ei onneksi näy karvojen alta, mutta kun kerran ajelin aika karvattomaksi niin eipä ollutkaan niin hehkeä näky..

En tiedä missä vaiheessa ne on tulleet kun en tuota alakertaa niin tuijottele, mutta luomia minulle on tullut paljon muutamassa vuodessa ympäri kehoa.

Hei!
Kiitoksia jo kovasti, hieman helpottaa. Tuttu jutun kuvaus sopisi parhaiten, vaikka en raskaana ole ollutkaan.
Laitan viestiä tulemaan, kun lääkäri antaa "tuomion".

Minullakin on yksi sellainen. Aluksi luulin punkiksi, mutta olin helpottunut kun ei sellainen ollutkaan. Ajattelin sen olevan tosi tumma finni joten aloin puristelemaan sitä, mutta sieltä ei tule kuin roppakaupalla verta. AUTTAKAA.

Minullakin on yksi sellainen. Aluksi luulin punkiksi, mutta olin helpottunut kun ei sellainen ollutkaan. Ajattelin sen olevan tosi tumma finni joten aloin puristelemaan sitä, mutta sieltä ei tule kuin roppakaupalla verta. AUTTAKAA.
Mulla on ihan sama. Luulin kans punkiksi, kun metsässä tulee käytyä joskus kyykkypissalla. Yritin myös puristella sitä, mutta ei tapahtunut mitään. En usko että on mitään vaarallista😅

Yhteistyössä