Tumma ja tuline vai perinteinen suomalainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijatatar
  • Ensimmäinen viesti
Nyt puhuttiin suomi ukkojen tasosta. Se on keskimäärin surkea. Jokunen helmi löytyy mutta oikeat laatumiehet löytyy ulkomailta.
Tämä!!!
Ja mikä tulee siihen, et naiset rakastuu palottelumurhaajiin yms, ni se ei taas tähän liity. Mieheni ei ole IKINÄ satuttanut tai edes uhkaillut satuttavansa, joten koen hänen olevan luotettava ja turvallinen. Ja en mä luokittelisi häntä todellakaan jännämieheksi. Pikemminki tempperamenntinsa omaavaksi hurmaavaksi yksilöksi, jollaisia ei vaan suomesta tunnu löytyvän.
Pakko sanoa, et en ole edes nähnyt ainuttakaan oikeesti komean näköistä suomalaista miestä. Kaikilla on vakiona joko kaljamaha, ruma tukka/vaatteet tai sit röögi tai kalja kädessä. Ei ei ei. Mun mies ei ikinä kehtaisi kotoa poistua ees saman näköisenä ku todella yleisesti näkee suomalaisia miehiä kadulla kulkevan. Suomalaiset miehet ovat vaan tälläsiä väsähtäneiden kotiäitien palvelusväkeä tms verrattuna oikeesti MIEHEEN.
Missä on suomalaisten miesten maskuliinisuus?
 
Tämä!!!
Ja mikä tulee siihen, et naiset rakastuu palottelumurhaajiin yms, ni se ei taas tähän liity. Mieheni ei ole IKINÄ satuttanut tai edes uhkaillut satuttavansa, joten koen hänen olevan luotettava ja turvallinen. Ja en mä luokittelisi häntä todellakaan jännämieheksi. Pikemminki tempperamenntinsa omaavaksi hurmaavaksi yksilöksi, jollaisia ei vaan suomesta tunnu löytyvän.
Pakko sanoa, et en ole edes nähnyt ainuttakaan oikeesti komean näköistä suomalaista miestä. Kaikilla on vakiona joko kaljamaha, ruma tukka/vaatteet tai sit röögi tai kalja kädessä. Ei ei ei. Mun mies ei ikinä kehtaisi kotoa poistua ees saman näköisenä ku todella yleisesti näkee suomalaisia miehiä kadulla kulkevan. Suomalaiset miehet ovat vaan tälläsiä väsähtäneiden kotiäitien palvelusväkeä tms verrattuna oikeesti MIEHEEN.
Missä on suomalaisten miesten maskuliinisuus?
Miksi olet niin huolissasi suomalaismiehistä, kun et itse sellaisesta kärsi? Vai yritätkö vuodatuksellasi vain selittää valintaasi?

"Kaikilla on vakiona joko kaljamaha, ruma tukka/vaatteet tai sit röögi tai kalja kädessä"-määrittely kattaa suuren osa suomalaisnaisistakin, lisätään siihen vielä mauttomat tatuoinnit.
Vastaatko sinä itse ihannekuvia? Eli olet tämän näköinen ja pari korkeakoulututkintoa suoritettuna?



Sukupuolten tasa-arvoisuus on kovin monelle suomalaispoikia kasvattaneelle äidille ja viranomaisille tarkoittanut samankaltaisuutta. Sekä feminiinisyys että maskuliinisuus ovat siis pois kitkettäviä ominaisuuksia.

Pukeutumisessa suomalaisten enemmistö pääkaupunkiseudun ulkopuolella osaa onneksi pukeutua sään ja tehtävien mukaisesti. Oli taannoin naurussa pitelemistä kun näin "kaukaa kotoisin olevan" työporukan mukana tutustumassa suomalaiseen työelämään. Tepasteli ja paleli savisella niityllä vesisateessa ykkösvetimissä ja kiiltonahkakengissä.

Miehesi turvallisuus testataan silloin, kun teillä on oikea konflikti eli teet jotakin merkittävää, jota hän ei missään tapauksessa hyväksy. Toivottavasti hän on odotustesi mukainen myös silloin.
 
vierailija
Tämä!!!
Ja mikä tulee siihen, et naiset rakastuu palottelumurhaajiin yms, ni se ei taas tähän liity. Mieheni ei ole IKINÄ satuttanut tai edes uhkaillut satuttavansa, joten koen hänen olevan luotettava ja turvallinen. Ja en mä luokittelisi häntä todellakaan jännämieheksi. Pikemminki tempperamenntinsa omaavaksi hurmaavaksi yksilöksi, jollaisia ei vaan suomesta tunnu löytyvän.
Pakko sanoa, et en ole edes nähnyt ainuttakaan oikeesti komean näköistä suomalaista miestä. Kaikilla on vakiona joko kaljamaha, ruma tukka/vaatteet tai sit röögi tai kalja kädessä. Ei ei ei. Mun mies ei ikinä kehtaisi kotoa poistua ees saman näköisenä ku todella yleisesti näkee suomalaisia miehiä kadulla kulkevan. Suomalaiset miehet ovat vaan tälläsiä väsähtäneiden kotiäitien palvelusväkeä tms verrattuna oikeesti MIEHEEN.
Missä on suomalaisten miesten maskuliinisuus?
Sä asut varmaan ulkomailla?
 
Sä asut varmaan ulkomailla?

Nykyään kyllä. Vielä vajaa 3v sitten asuin suomessa, mutta Venetsia on se koti, johon tunnen kuuluvani.

Syy kysymykselle löytyy ihan siitä, kun täällä oikeesti monet naiset ovat kysyneet ihan f2f, et miksi ihmeessä suomalainen halusi italialaisen miehen. Nimenomaan siksi, kun hän on mies.
Pari tuttavaa täällä ovat halunneet tutustua suomalaisiin miehiin ja yks jopa onnistui edellisen lomareissun aikana tulemaan suomeen mukaan. Ei halua enää tutustua suomalaiseen mieheen. Mistähän lie johtuukaan...
 
Tämä!!!
Ja mikä tulee siihen, et naiset rakastuu palottelumurhaajiin yms, ni se ei taas tähän liity. Mieheni ei ole IKINÄ satuttanut tai edes uhkaillut satuttavansa, joten koen hänen olevan luotettava ja turvallinen. Ja en mä luokittelisi häntä todellakaan jännämieheksi. Pikemminki tempperamenntinsa omaavaksi hurmaavaksi yksilöksi, jollaisia ei vaan suomesta tunnu löytyvän.
Pakko sanoa, et en ole edes nähnyt ainuttakaan oikeesti komean näköistä suomalaista miestä. Kaikilla on vakiona joko kaljamaha, ruma tukka/vaatteet tai sit röögi tai kalja kädessä. Ei ei ei. Mun mies ei ikinä kehtaisi kotoa poistua ees saman näköisenä ku todella yleisesti näkee suomalaisia miehiä kadulla kulkevan. Suomalaiset miehet ovat vaan tälläsiä väsähtäneiden kotiäitien palvelusväkeä tms verrattuna oikeesti MIEHEEN.
Missä on suomalaisten miesten maskuliinisuus?
Mun mies on pehmeämpi kuin mä, mutta kyllä se mies on.

Rauhallinen mies on miehekäs ja seksikäs. Se tulee esille semmoisina nyansseina, itsensähillitsemisenä, vastuunottamisena. :)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Nykyään kyllä. Vielä vajaa 3v sitten asuin suomessa, mutta Venetsia on se koti, johon tunnen kuuluvani.

Syy kysymykselle löytyy ihan siitä, kun täällä oikeesti monet naiset ovat kysyneet ihan f2f, et miksi ihmeessä suomalainen halusi italialaisen miehen. Nimenomaan siksi, kun hän on mies.
Pari tuttavaa täällä ovat halunneet tutustua suomalaisiin miehiin ja yks jopa onnistui edellisen lomareissun aikana tulemaan suomeen mukaan. Ei halua enää tutustua suomalaiseen mieheen. Mistähän lie johtuukaan...
Ookkonää Forevermulan? :D
 
vierailija
Nykyään kyllä. Vielä vajaa 3v sitten asuin suomessa, mutta Venetsia on se koti, johon tunnen kuuluvani.

Syy kysymykselle löytyy ihan siitä, kun täällä oikeesti monet naiset ovat kysyneet ihan f2f, et miksi ihmeessä suomalainen halusi italialaisen miehen. Nimenomaan siksi, kun hän on mies.
Pari tuttavaa täällä ovat halunneet tutustua suomalaisiin miehiin ja yks jopa onnistui edellisen lomareissun aikana tulemaan suomeen mukaan. Ei halua enää tutustua suomalaiseen mieheen. Mistähän lie johtuukaan...
Italialaiset miehet tuppaavat asumaan äidin helmoissa jopa nelikymppisiksi asti. Ehkä se sit on sun mielestä miehekkyyden mitta
 
  • Haha
Reactions: m1es
Hassu kysymys, kun nuohan ovat enemmän opittuja tapoja ja luonteenpiirteitä kuin kansalaisuuteen tai ihonväriin liittyviä.

Otan sellaisen, joka on mulle suunnilleen sopiva. Tarpeeksi jämäkkä ja rohkea, turvallinen muttei tylsä, arvoituksellinen muttei luoksepäästämätön. Ääneltään ja esiintymiseltään pitää olla miellyttävä, suunapäänä polottajat saavat aikaan päänsärkyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Semmonen iso miehekäs mies joka ottaa iltaisin kainaloon ja lukee seksikkäällä möreällä äänellä mulle jotain tiedelehteä tms. mukavaa kuultavaa.

Arvot pitää olla samat sekä fiksu ja viisas pitää olla.
Mies on meillä perheen pää,
sen vuoksi mitään hipsterihippitossukkaa ei meille tule.

Miksi mennä merta edemmäs kalaan - eiköhän näitä Suomestakin löydy. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Hassu kysymys, kun nuohan ovat enemmän opittuja tapoja ja luonteenpiirteitä kuin kansalaisuuteen tai ihonväriin liittyviä.Otan sellaisen, joka on mulle suunnilleen sopiva. Tarpeeksi jämäkkä ja rohkea, turvallinen muttei tylsä, arvoituksellinen muttei luoksepäästämätön. Ääneltään ja esiintymiseltään pitää olla miellyttävä, suunapäänä polottajat saavat aikaan päänsärkyä.
Mitä miehen tulee olla?
Kappale, Suurlähettiläät




"Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
Mitä miehen tulee olla kerro beibi mulle
kun en usko naistenlehtiin
haluun olla oikee sulle
komeaa ja kaunista
samaan aikaan kilttiä ja tuhmaa
hoikkaa ja hauista
ilmeessä älyä ja uhmaa
kokemusta täytyy olla
mutta sopivasti poikamainen
eksotiikka plussaa on
kunhan on suomalainen
Kertosäe:
joo joo koolla ei oo välii
mutta tiedän senkin
testaat arvioit ja mittaat joka sentin
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
kerro mitä kaikkee miehen tulee olla
varakkuutta tietenkin on tarpeen tulla
ja sekin mielummin ansaittu urheilulla
täydellinen kokki tulee olla tietenkin
taiteen pitää kiinnostaa
olla vähän runollinenkin
tarpeen tullen ilman paitaa täytyy tehdä töitä
korjata autoo, laittaa aitaa
ja viettää syntisiä öitä"
 
Varsin omituinen ketju. Ihmiset nyt tuppaavat pitämään erillaisista asioista. Joissain elämäntilanteissa tumma ja tulinen voi olla hyvä vaihtoehto, joissain taas perinteinen tuttu ja turvallinen suomalainen. Välimaastoakin toki löytyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Semmonen iso miehekäs mies joka ottaa iltaisin kainaloon ja lukee seksikkäällä möreällä äänellä mulle jotain tiedelehteä tms. mukavaa kuultavaa.

Arvot pitää olla samat sekä fiksu ja viisas pitää olla.
Mies on meillä perheen pää,
sen vuoksi mitään hipsterihippitossukkaa ei meille tule.

Miksi mennä merta edemmäs kalaan - eiköhän näitä Suomestakin löydy.
Olen kuvailemasi mies. ;)
 
sen vuoksi mitään hipsterihippitossukkaa ei meille tule.
Kumminki kohta joku kimee ääninen rastaletti bongorummun naputtelija stadista vie sulta jalat alta ja oot esittelemässä meille tätä ihanuutta :sneaky: . Sellanen kunnon rimpula, jolla isoja peace tatskoja yläroppa täynnä ja naamassa lävistyksiä ja yksi kirkkovene otsassa piipittää vihreän liikenteen puolesta ja taistelee kapitalismia vastaan syömällä maasta ruohoa ja juomalla rapakoista vettä ainakin omien sanojensa mukaan, oikeasti viihtyy limuautomaateilla ja juo ee ässää sekä syö lihaa.:whistle:

No ei vaan:giggle:, olen samoilla linjoilla miesmaun suhteen, paitsi ettei mulle tartte välttämättä mitään iltasin kyllä lukea:unsure:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä