Tumma ja tuline vai perinteinen suomalainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijatatar
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kumminki kohta joku kimee ääninen rastaletti bongorummun naputtelija stadista vie sulta jalat alta ja oot esittelemässä meille tätä ihanuutta . Sellanen kunnon rimpula, jolla isoja peace tatskoja yläroppa täynnä ja naamassa lävistyksiä ja yksi kirkkovene otsassa piipittää vihreän liikenteen puolesta ja taistelee kapitalismia vastaan syömällä maasta ruohoa ja juomalla rapakoista vettä ainakin omien sanojensa mukaan, oikeasti viihtyy limuautomaateilla ja juo ee ässää sekä syö lihaa.

No ei vaan, olen samoilla linjoilla miesmaun suhteen, paitsi ettei mulle tartte välttämättä mitään iltasin kyllä lukea
Osaat siis lukea ihan itse?
 
Ööh. Mä en tajua kuka on mf tai fm, mut ilmeisesti joku, joka myös tykästyny italialaiseen mieheen? Oispa hauska törmätä tääl toiseen suomalaiseen, joka sattumoisin ei olis mikään 20v tai oikeeesti jo 50+. Olisi joku, jo ka kans lapsi kuulisi suomea puhuttavan livenä.

Jokatapaukses, en hakenu täl mitään joukkolynkkausta suuntaan tai toiseen. Enemmän mielipiteitä ja niiden pohjustamista. Hyvin meni kunnes....
Ei tää palsta eroa Naistenhuoneesta juurikaa. Tääl vaan on mahollista olla ilman kasvoja, mikä mulle sopii loistavasti.
Onneks on paljon naisia, paljon mielipitäitä ja paljon näitä unelmien prinssejä. Samapa tuo mistä kukin tykkää.
Over and Out.
 
Ööh. Mä en tajua kuka on mf tai fm, mut ilmeisesti joku, joka myös tykästyny italialaiseen mieheen? Oispa hauska törmätä tääl toiseen suomalaiseen, joka sattumoisin ei olis mikään 20v tai oikeeesti jo 50+. Olisi joku, jo ka kans lapsi kuulisi suomea puhuttavan livenä.

Jokatapaukses, en hakenu täl mitään joukkolynkkausta suuntaan tai toiseen. Enemmän mielipiteitä ja niiden pohjustamista. Hyvin meni kunnes....
Ei tää palsta eroa Naistenhuoneesta juurikaa. Tääl vaan on mahollista olla ilman kasvoja, mikä mulle sopii loistavasti.
Onneks on paljon naisia, paljon mielipitäitä ja paljon näitä unelmien prinssejä. Samapa tuo mistä kukin tykkää.
Over and Out.
Makuasioista ei sovi kiistellä, koska se oma mielipide on aina se paras mielipide :)

Niin ja nuoremmat eivät pahemmin kirjaudu tänne, en tiedä miksi. Itse tosin en ole hirveästi vanhempi kuin sinä. Ehkä tämä palstailu ei vaan vetoa nuorempiin enää tai sitten vaan harmailevat ja kysyvät jotain satunnaisesti?
 

Yhteistyössä