Tumma äkillinen runsas vuoto rv 6+5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Oliko tämä nyt sitten tässä? :(

Yhtäkkiä lorahti housuun melkein mustaa verta ja nyt sitä vuotaa ihan kunnolla. Aikaisemmin ei ole ollut mitään vuotoja.

Kipuja ei ole.

Mitä minun nyt pitää tehdä, huomenna soitella varmaan neuvolaan ja kysellä että what vai mitä?

On niin alussa tuo sinun raskaus, että mahdollisesti on mennyt kesken. Voit toki päivystykseen soittaa mutta ne eivät valitettavasti alkiotasi voi pelastaa jos se on kesken mennyt. Toivotaan kuitenkin että ei !!!!! <3

Tumma veri on enemmänkin vanhaa verta, viittaisi esim vanhaan hematoomaan tms. Kirkas veri (ja siinä hyytymät) on enemmänkin sitten keskenmenoa.

Toivottavasti kaikki on hyvin!

Kipuja ei edelleenkään onneksi ole. Vuotokin vähän vähentynyt.
Huomiseksi sain vasta ajan lääkäriin, toivottavasti antavat lähetteen ultraan niin pääsen näkemään onko enää toivoa.

Siis minulla ei ole ollenkaan tullut hyytymiä, vain tuota verta, jota nyt enää tulee vähän paperiin pyyhkimällä.

Kyllä pelottaa, vuosi yritystä takana ja toinen lapsi toiveissa :'( Kyllä se on sitten tässä se yritys jos kesken meni.

[QUOTE="Jeba";27519309]Siis minulla ei ole ollenkaan tullut hyytymiä, vain tuota verta, jota nyt enää tulee vähän paperiin pyyhkimällä.

Kyllä pelottaa, vuosi yritystä takana ja toinen lapsi toiveissa :'( Kyllä se on sitten tässä se yritys jos kesken meni.[/QUOTE]

Tuo kuulostaa hyvältä. Ja tosiaan se että veri oli ns. vanhaa verta. Pidä uskoa vielä yllä, asiat voi olla vielä oikein hyvin.

T. keskenmenojen "asiantuntija"....

[QUOTE="Jeba";27519309]Siis minulla ei ole ollenkaan tullut hyytymiä, vain tuota verta, jota nyt enää tulee vähän paperiin pyyhkimällä.

Kyllä pelottaa, vuosi yritystä takana ja toinen lapsi toiveissa :'( Kyllä se on sitten tässä se yritys jos kesken meni.[/QUOTE]
Kuulostaa munkin korvaan hyvältä :) Toivotaan et kaikki olis hyvin !

Samaa mieltä kuin nuo pari ylempää. Tumma veri on parempaa kuin kirkas veri. Mulla on pari lasta ja keskenmeno takana. Yhdessä raskaudessa, josta syntyi terve ja ihana lapsi, mulla oli monta kertaa todella runsastakin verenvuotoa. Oli ihan kirkasta ja sitä vaan valui ja valui.Kyllä mä jo aikalailla luovutin raskauden suhteen toisen vuodon jälkeen, mutta lopputulos olikin hyvä.

Keskenmenossa mua ainakin supisteli. Eka tuli vähän verta (kirkasta) ja sitten alkoivat ihan supistukset. Tuntuivat lähinnä selässä, mutta synnyttäneenä tiesin, että supistuksia ovat. Ja sitä verta tulikin sitten paljon, ei ollut ollenkaan tummaa vaan ihan kirkasta ja hyytymiäkin oli.

Toivottavasti kaikki on hyvin. Mulla siinä yhdessä raskaudessa veri tuli jostain kohdunsuulta ja se sitten vuotelikin koko raskauden ajan.

Noniin, tänään sitten ulos tuli selkeä ruskuaispussi, googlen avulla selvisi. Lääkäriltä sain kiireellisen lähetteen ultraan ja enää sitten toivotaan ettei tarvitsisi kaapia :(

Yhteistyössä