Tulkitsenko väärin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap itse :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap itse :)

Vieras
Deittailen siis yhtä miestä, ja, no, ei meillä hirveesti yhteistä ole, mutta ollaan kuitenkin hengailtu yhdessä erinäisiä kertoja.
Chättäillään välillä fb:ssä, ja jos kysyn miten menee, niin mies saattaa alkaa selittää jotain vaativia työjuttujaan, joista en tajua hittojakaan.

Tulkitsen nää työselostukset niin, että se yrittää viestittää olevansa niin kiireinen, että ei ehdi/tahdo enää nähdä (vaikka on kyllä sanonu että tahtoo nähdä). Lopetan yleensä chätin sitten lyhyeen, jos hällä on niin kiireistä.

Mutta tulkitsenko liikaa tai väärin?

Joo, on se sanonu että tahtoo nähdä ja että on hänessä miestä sanomaan jos ei enää tahtois, mut silti kiirepuheista tulee se mieli, että sitä ei vaan enää kiinnosta.

Kiire ei välttämättä tarkoita, ettei tahdo. Jos sanasta sanaan tulkitsis, niin tahtoo, mut on kiire. Jos haluut miehen, niin koittakaa tavata. Mä en jättäis miestä, jos sanoo haluavansa nähdä.

hmmm...en nyt tulkitsisi ihan noinkaan..tai ainakin todella outo tapa ilmoittaa ettei ole kiinnostunut jos näin on...Jos tapaamiset jäävät minimaalisiksi niin sitten on jo välttelyä...

Yhteistyössä