Tulkitkaa onko tämä haamuviiva!! (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sorry, mut mun mielestä tuossa on vain näkyvillä pelkkä viivan paikka. ei näy yhtään punertavaa väriä. viikon päästä viimeistään tee uusi testi. pitää tulla selkeä punertava viiva. miten noin monen mielestä selkeä plussa? en halua olla ilonpilaaja ja toivon sulle kaikkea hyvää.
mulla tuli tollanen haamuviiva ku testasin vajaa 3 vuotta sitte ja tuolla se tytteli nukkuu pinnasängyssä :D
 
tee vielä sellasella testillä mis ei o niin kovin usein tullu tota viivanpaikkaa esim. apteekin omalla..

toi näyttää kyl ihan plussalta mut varmista vielä toisella. noista liuskoista on aika usein saatu vääriä tuloksia.
 
Nyt aloin sitä itsekin epäillä.. Testaan tänään tai huomenna uudestaan.. Ehkä se tosiaan on viallinen testi tms.. Iltavirtsasta sen tein noin kahta päivää ennen kuukautisten alkamista. Luulin ettei viivanpaikassa olisi ollenkaan väriä.. tuossa selkeästi on vaalanpunaista vaikka kuva nyt aika huono onkin.

No.. sen näkee nyt sitten. :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aappa:
Pakko kysästä vielä tältäkin puolelta, että näkeekö kukaan muu tossa mitään vai kuvittelenko?? Luonnossa näyttää vieläkin selkeämmältä..

http://www.aijaa.com/v.php?i=5200761.jpg
Ei ole haamu vaan ihan selkeä plussa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei selkee:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Ei ole haamu, kun selkeä plussa. :) Onnea. :flower:
Jos se selkee plussa osi ni se ois saman värinen ku kontrolliviiva
Eipä kaikilla ole koskaan saman värinen, niinhän siinä testissäkin
sanotaan. Plussa on kun selkeästi erottaa kaksi viivaa ensinäkemällään, tässä jo
erottaa heti kuvaa vilkaistaessa. haamua ei eroita selvästi ja menee usein jopa negaksi tulkittuna roskiin.
 
Joo jotenkin sillai se hauskasti meneepi.. Ovulaatiosta laskettuna ne viikot tosiaan. Mutta tuo pitää kuulemma tehdä aamuvirtsasta jos haluaa todellisen viikkomäärän tuohon ja mä tein sen illalla vasta. Hedelmöytyin siinä 22-23.10. Jee...! :flower:

Kiitos taas kerran vastanneille!
 

Yhteistyössä