tulkitkaa mun uni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
näin unta eräästä miehestä jonka kanssa mulla oli suhde, ja jonka jouduin päättämään, välitän tästä miehestä vieläkin ihan uskomattoman paljon.

näin unta jossa kohtasimme, miehenikin oli siinä.

koitimme päästä johonkin suojaisaan paikkaan, että voisimme puhua rauhassa ettei mieheni ja muut tutut kuule... emme kuitenkaan päässeet.

väkijoukossa ollessamme, ja mieheni oli vieressämme, ihan hennosti kosketimme toistemme käsiä, ja aina juuri kun olimme pääsemässä suutelemaan, joku keskeytti...? uni oli todella sen tuntuinen että se tarkoitti jotain

Alitajuntasi mielestä nykyinen elämäntilanteesi aiheuttaa esteitä, ettet voi olla tuon miehen kanssa. Tosin on siihen varmaan muitakin syitä, koska aikoinaan lopetit suhteen.

Olet lapsena joutunut hyväksikäytön kohteeksi. Mielesi on sulkenut tapahtuman pois tietoisesta tajunnastasi sen traumaattisuuden vuoksi, mutta alitajuntasi pyrkii käsittelemään asiaa unen kautta.

Haluaisit kuksia sitä miestä, mutta et uskalla kun pelkäät että miehesi saa tietää. Etkä uskalla siksikään, kun et tiedä suuttuisiko se mies jos ehdottelisit sellaisia.

[QUOTE="jali";24210028]Alitajuntasi mielestä nykyinen elämäntilanteesi aiheuttaa esteitä, ettet voi olla tuon miehen kanssa. Tosin on siihen varmaan muitakin syitä, koska aikoinaan lopetit suhteen.[/QUOTE]

lopetin suhteen vain siksi että rakastin tuota ihmistä liikaa, ja pelkäsin itse menettäväni hänet jos jatkaisin elämää hänen kanssaan..
halusin että hänestä jää vain hyvät muistot.. saattaa kuulostaa hyvin hullulta.

Yhteistyössä