vieras
kermaviiliä 2dl ja dippimaustetta 1 pussi, porkkanoita 6 kpl ja lasi coca colaa 2 dl.. ei uskois et noista tulis jo 450 kaloria :snotty:
450 kcal on aika paljon. Siihen määrään syö jo kunnon lounaan.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ja se kaloripommi on missä?
No mun mielestä kaloripommi on esmes pizza, sipsit yms. Ilman juomaa tossa olis ollu vajaa 300 kaloria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:450 kcal on aika paljon. Siihen määrään syö jo kunnon lounaan.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ja se kaloripommi on missä?
Ei ollut mitään kevyt kermaviiliä eikä kevyt colaa, ihan sitä tuhtia tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Hetkinen ! Kermaviili ,dippi , porkkanoita ne ihan suositeltavia. Kermaviili kevyt ? Vaik otat 2dl cocista.Niin lööperii puhut.
Cocis ois hyvä olla zeroa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ollut mitään kevyt kermaviiliä eikä kevyt colaa, ihan sitä tuhtia tavaraaAlkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Hetkinen ! Kermaviili ,dippi , porkkanoita ne ihan suositeltavia. Kermaviili kevyt ? Vaik otat 2dl cocista.Niin lööperii puhut.
Cocis ois hyvä olla zeroa![]()
Painoaan tarkkailevalle 450 kcal on paljon. Toki jos ei ole huolta lihomisesta niin antaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:No mun mielestä kaloripommi on esmes pizza, sipsit yms. Ilman juomaa tossa olis ollu vajaa 300 kaloria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:450 kcal on aika paljon. Siihen määrään syö jo kunnon lounaan.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ja se kaloripommi on missä?
Tietenkin on otettava huomioon esim lasin koko, oliko kermaviili kevyttä vai tavallista...jne. Mut ei tossa nyt hirveesti siltikään ole kun vertaa esim et olis porkkanoiden tilalla vetäny sipsejä saman verran.
Oli Lidlin freeway colaa siinä oli 100 kaloria per desi. Onneksi poljin tänään kuntopyörällä 330 kalorin edestä joten ei hätiäAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jos cokisessa on hmm.. olikos se 36kcal/desi eli siitä tulis 72kcal
ja kermaviilissä on 137kcal/desi eli 274kcal...
Kannattais varmaan käyttää kevyt kermaviiliä, siinä ei tainnut olla ku 55kcal/desi
Mie oon viime huhtikuusta lähtien saanut pudotettua painoa liki 17 kg joten enköhän minäkin tiedä mistä kirjoitan. Toki ihan oma moka on jos ostaa sitä tavallista kermaviiliä kevyen sijaan. Etenkin jos tarkkailee painoaan. Coca colassa taas on niin muutenkin niin vähän kaloreita että jos sitä nyt välillä juo pari lasillista nii ei koko projekti siihen kaadu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Painoaan tarkkailevalle 450 kcal on paljon. Toki jos ei ole huolta lihomisesta niin antaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:No mun mielestä kaloripommi on esmes pizza, sipsit yms. Ilman juomaa tossa olis ollu vajaa 300 kaloria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:450 kcal on aika paljon. Siihen määrään syö jo kunnon lounaan.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ja se kaloripommi on missä?
Tietenkin on otettava huomioon esim lasin koko, oliko kermaviili kevyttä vai tavallista...jne. Mut ei tossa nyt hirveesti siltikään ole kun vertaa esim et olis porkkanoiden tilalla vetäny sipsejä saman verran.
Miten hitossa siinä niin paljon on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oli Lidlin freeway colaa siinä oli 100 kaloria per desi. Onneksi poljin tänään kuntopyörällä 330 kalorin edestä joten ei hätiäAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jos cokisessa on hmm.. olikos se 36kcal/desi eli siitä tulis 72kcal
Kannattais varmaan käyttää kevyt kermaviiliä, siinä ei tainnut olla ku 55kcal/desiTosiaan ens kerralla ostan kevyt versiota molemmista
![]()
Ylikin 450.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kermaviilistä tuli 200 kaloria, dippimauste 21 kaloria, cola 200 kaloria.. hups ja porkkanoista 91 kaloria. No melkein 450 kaloria.
Freeway colassa on 43 kcal/dlAlkuperäinen kirjoittaja ap:Oli Lidlin freeway colaa siinä oli 100 kaloria per desi. Onneksi poljin tänään kuntopyörällä 330 kalorin edestä joten ei hätiäAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Jos cokisessa on hmm.. olikos se 36kcal/desi eli siitä tulis 72kcal
Kannattais varmaan käyttää kevyt kermaviiliä, siinä ei tainnut olla ku 55kcal/desiTosiaan ens kerralla ostan kevyt versiota molemmista
![]()
Mä luulen et söin ennen ihan hirveät kalorimäärät päivässä esim. 0,5 litraa mountain dewtä ja suklaalevyn+ normiruuat. Mäkin yritän laihduttaa, ostin jopa digitaalisen vaan et näkis kilot oikein tarkastiAlkuperäinen kirjoittaja dreamer78:PÖH!!!
Eihän tuossa vielä mitään. Mä oon syönyt tänään 3100 kaloria!!! Siitä yli puolet tuli suklaasta+lakusta. nam nam... meni taas namihimot pariksi viikkoksi ja pierettää ja vatsa on kipeä. Mä kulutan päivässä 1800-2300.että tämmönen 160/65 tappi olen.
Pitäähän sitä nyt joskus mättää oikien kunnolla.
*muoks- Ja mä LAIHDUTAN!'
Pullonkyljessä lukee ihan muuta. Samoin kalorilaskurissa.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Freeway colassa on 43 kcal/dl
Ainakin siinä kalorilaskurissa mitä mie käytän lukee että kaloreita on 43.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pullonkyljessä lukee ihan muuta. Samoin kalorilaskurissa.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Freeway colassa on 43 kcal/dl
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Mie oon viime huhtikuusta lähtien saanut pudotettua painoa liki 17 kg joten enköhän minäkin tiedä mistä kirjoitan. Toki ihan oma moka on jos ostaa sitä tavallista kermaviiliä kevyen sijaan. Etenkin jos tarkkailee painoaan. Coca colassa taas on niin muutenkin niin vähän kaloreita että jos sitä nyt välillä juo pari lasillista nii ei koko projekti siihen kaadu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Painoaan tarkkailevalle 450 kcal on paljon. Toki jos ei ole huolta lihomisesta niin antaa mennä.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:No mun mielestä kaloripommi on esmes pizza, sipsit yms. Ilman juomaa tossa olis ollu vajaa 300 kaloria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:450 kcal on aika paljon. Siihen määrään syö jo kunnon lounaan.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Ja se kaloripommi on missä?
Ei nyt mä olinkin väärässä olin katsonut ne kilojoulet. Voi sori :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pullonkyljessä lukee ihan muuta. Samoin kalorilaskurissa.Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Freeway colassa on 43 kcal/dl
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä luulen et söin ennen ihan hirveät kalorimäärät päivässä esim. 0,5 litraa mountain dewtä ja suklaalevyn+ normiruuat. Mäkin yritän laihduttaa, ostin jopa digitaalisen vaan et näkis kilot oikein tarkastiAlkuperäinen kirjoittaja dreamer78:PÖH!!!
Eihän tuossa vielä mitään. Mä oon syönyt tänään 3100 kaloria!!! Siitä yli puolet tuli suklaasta+lakusta. nam nam... meni taas namihimot pariksi viikkoksi ja pierettää ja vatsa on kipeä. Mä kulutan päivässä 1800-2300.että tämmönen 160/65 tappi olen.
Pitäähän sitä nyt joskus mättää oikien kunnolla.
*muoks- Ja mä LAIHDUTAN!'
Kilpirauhasen vajaatoiminta vähän kenkkuilee ja kilot tuntuu olevan niiiin tiukassa että ihan ahdistaa. Mä yritän syödä 1400-1600 kaloria päivässä ja polkea 200-300 kalorin edestä kuntopyörää
Mun kulutus on päivässä 1928 (laskurin mukaan) ja oon 158 cm pitkä, mut kiloja onkin sit rutkasti
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel