Tulipa vaan mieleeni...mahtoiko yhden tyypin mielenkiinto lässähtää kun sai tietää..

  • Viestiketjun aloittaja "MollyPolly"
  • Ensimmäinen viesti
"MollyPolly"
mun iän.Ite se on 42 ja mä olen 31.Kysy multa mun ikää,kerroin sen ja sano et luuli mua nuoremmaksi,kysyin et no minkä ikäseks ni sano et joku 25-27v. No,olenhan mä pieni ja aika "lapsekkaan"näköinen mutta voisikohan olla niin et se tykkää nuoremmista....No,ei meille mitään suhdetta tullut ja tuskin tuleekaan mutta olipahan kuitenkin kivaa sänkyseuraa;)
 
"MollyPolly"
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25541777:
No jos tykkää nuoremmista ja kuitenkin itse 42 niin ehkä oisin ihan onnellinen että meni.
Niin...mutta toisaalta en mä tiedä oliko asianlaita noin ,ite vaan arvelin et olikohan se syy.Voisihan sitä joskus siltä kysyä mutta tiedä sitten kannattaako,harmittaa vaan kun olisin halunnut tutustua paremmin.
 
[QUOTE="MollyPolly";25541801]Niin...mutta toisaalta en mä tiedä oliko asianlaita noin ,ite vaan arvelin et olikohan se syy.Voisihan sitä joskus siltä kysyä mutta tiedä sitten kannattaako,harmittaa vaan kun olisin halunnut tutustua paremmin.[/QUOTE]

Luulen, että itse tiedät sen olevan kuitenkin se syy ja jos se on se, niin miksi ihmeessä sä tuhlaisit aikaa sellaiseen ihmiseen. Ymmärrän toki, että jos itse olit kiinnostunut niin haluaisit tutustua paremmin, mutta ehkä jos mies on suo yli kymmenenvuotta vanhempi ja on tutustunut sinuun luullen että olet alle kolmekymppinen, sekin jo kertooa aika paljon. Silloin on tietoisesti hakenut seuraa ikähaarukalla 25, että...
 
"MollyPolly"
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan;25541896:
Luulen, että itse tiedät sen olevan kuitenkin se syy ja jos se on se, niin miksi ihmeessä sä tuhlaisit aikaa sellaiseen ihmiseen. Ymmärrän toki, että jos itse olit kiinnostunut niin haluaisit tutustua paremmin, mutta ehkä jos mies on suo yli kymmenenvuotta vanhempi ja on tutustunut sinuun luullen että olet alle kolmekymppinen, sekin jo kertooa aika paljon. Silloin on tietoisesti hakenut seuraa ikähaarukalla 25, että...
Niin mun tuuria,joko vanhemmat miehet luulee mun olevan nuorempi ja toisaalta alle 3kymppiset miehet tulee yrittämään ja se ei taas mua kiinnosta.Oman ikäsetkin on vähän niin ja näin,luulis et vanhemmat miehet olis jo aikuisen seuraa vailla mutta eipä taida olla.Ja tää tyyppi tulee aika ajoin vastaan mua ja hymyilee joten sekin vielä.menis ees ohi niin et olis yrmeen näköinen mutta ei ja sen hymy on niin ihana.No,eikai siinä muu auta ku unohtaa:(
 

Yhteistyössä