Tulipa vaan mieleen (tuulikaapista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
että kun muutimme tänne meiän kämppään niin kysyin jossain vaiheessa ukolta että "missä se meiän tuulikaappi nyt sitten on"? :o mä en oikeesti tienny mitä se on..taisin luulla että se on kaappi missä tuulee. vähän oon tyhmä.. :ashamed:

niin ja siitä on nyt 1.5v joten aika pitkään meni ennen ku tajusin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen tonttu:
Kerro! =)

kävin apteekista ja otin vuoronimeron..kattelin sitä..okein nro 660, katoin tauluu ja meneillään oli nro 097. ajattelin siinä sitten että hitsi kun nyt joudun oottaa pitkään. meni vähän aikaa niin tajusin että mulla olikin nro 099. :D juu..istuisin varmaan siellä oottamassa vieläkin. eikä käyny hetkeäkään mielessä että missä ne 500 muut oli..jotka olisi ollu ennen mua jonossa. :whistle: yllätyin itekin..

noh tää on ehkä nolouden huippu mutta mies päätti huijata mua ja rupes kertomaan tarinaa oikeen uskottavasti että hän kun oli pieni ni oli jossain järven rannalla ja iilimato meni jalkaan ja sano että kokeile sielä se on vieläkin...arvatkaa kuka meni kokeilemaan ja ihmettelin ääneen että oikeestikko miten se voi olla sielä vieläkin..:ashamed: mies aina välillä kuittailee mulle :whistle:

Yhteistyössä