Tulipa taas selkäänpuukotettu olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyse siis töistä. Olen hoitovapaalla, ja käyn muutamia päiviä eri paikassa kun vakiosti töissä, jolloin sen paikan pomo kysyi, että olisinko halukas vaihtamaan työpaikkaa. Saisin enemmän tunteja, vastuullisemman työnkuvan, lähempänä kotoa, siis kaikki natsaisi. Lupasin miettiä asiaa yön yli ja aamulla sanoin että kyllähän se kiinnostaa, jos hän tosissaan on.

Hän vastasi, että oli tosissaan. Olin riemuissani!

Mutta sitten asia jäi, seuraavalla viikolla tuli aluepomo käymään, kun haastatteli toisia työntekijöitä, mua ei paikalle kutsuttu, eikä ole työpaikasta sen jälkeen puhunut.

Paska olo, en viitti asiaa ruikata. Jos ei sanojensa takana tuon vertaa pysy, niin olkoon. Kai.. Mutta ketuttaa :(

Ei ollut kun yksi sen tuntinen paikka vapaana, ja juuri sitä oli tarjottu. On toinenkin vapaana, pienempi tuntimäärinen, mutta mulle siis tarjottiin sitä isompaa tuntimäärää.

Olisi varmaan pitänyt olla aktiivisempi, mutta olen ollut melkien joka päivä töissä sen jälkeen. Olen huono pitämään puoliani :(. En osaa joka päivä kysyä, että joko kirjoitetaan paperit. Sanoin, että olisin kiinnostunut ottamaan sen paikan, ei kai se ole epäselvää. Sen jälkeen kysyin kerran, että onko asiasta jo jotain uutta, jolloin sain ympäripyöreän vastauksen, että aluepomo tulee joku päivä.. Sen jälkeen olen pitänyt suuni kiinni. Paitsi nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Voihan olla että muitakin pitää haastatella, jotta pykälät täyttyy. Sehän sen vasta ratkaisee kun joku hommaan nimitetään? Eikö niin? =)

Jo, mutta hänen peräänsä on jo soiteltu, mulle ei asiasta puhuttu mitään. Ja mikä tylsintä, suosittelin tätä tyyppiä itse sen jälkeen kun olin sanonut itse haluavani sen paikan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jo, mutta hänen peräänsä on jo soiteltu, mulle ei asiasta puhuttu mitään. Ja mikä tylsintä, suosittelin tätä tyyppiä itse sen jälkeen kun olin sanonut itse haluavani sen paikan...

Tuo kyllä antaa sellaisen kuvan, että voit ottaa sen työn vastaan, jos joku ei sitä halua, että joku sitten tekis ne uudetkin työt.. (eli vähänkuin pomon mieliksi voit sitten mennäkin, mutta et välttämättä muuten...) Et kyllä kovin innostuneelle vaikuttanut ilmeisesti pomon silmissä, joten oletti, ettei viitsi sua sitten vaivata asialla enempää.. Mutta vaikeahan näin on sanoa, mutta tuo nyt oli tuollainen veikkaus..

Tosta nyt saa sen käsityksen, että joooh, kai mä voisin olla kiinnostunu siitä paikasta. Mut nyt jos joku muu saakin sen niin sit sä oletkin superkiinnostunu ja HALUAT SEN TYÖN. Olisit hoitanu asiat heti.

Yhteistyössä