Tulipa taas nähtyä ihan järkkyä menoa Juhannuksena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmin77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jasmin77

Vieras
EI helvetti sentään mitä menoa tuli nähtyä 2 päivää miehen kaverin mökillä. Kaikki joilla oli lapsia, olivat hankkiutuneet niistä eroon (mun äiti ja isä hoiti meidän lapsia) ja meitä oli sitten 5 pariskuntaa tuolla. Tosin sitten siellä kävi vähän muutakin porukkaa.

Karmivaa ryyppämistä ja sekoilua. Kaiken huippuna oli se, että yksi nainen (joka siis oli miehensä kanssa siellä) pani kahden miehen kanssa tuona aikana (toinen oli siis varattu ja vaimo mukana, toinen oli yhden illan sinkkuvieras). Hänen mies ei tajunnu mitään, koska oli puolitiedoton oikeestaan alkuillasta lähtien. Toisen miehen vaimo osas kyllä laskee 1+1 ja lähti menee kesken jussin.

Kaikkee muutakin tapahtu, pelkästään negatiivista. Sai kyllä olla viimeinen kerta kun tota urposakkia katon. Ihme että kaikki säilyi hengissä.

Onko muilla kokemuksia tämmösestä roskasakista. Ja miten tämmöset ihmiset yleensä elää muuta elämää? Itelle kovin vierasta...

Ne on nää suomalaisten ryyppyjuhlat kivoja, kun meidän kaikkien parhaimmat puolet tuodaan aina esille niiden yhteydessä.

Ite olisin todennäkösesti lähtenyt paikalta aikaisemmin pois jo sen takia, etten olis jaksanut moista idiotismia katsella sivusta. Typerää, kun ihmiset sekoilee ihan urakalla vain sen takia "kun on juhannus, saahan sitä juhlia".

Ihmisten perusluonne paljastuu vasta kunnon kännissä. Se selvinpäin mukava ja kiva tyyppi saattaakin juodessa muuttua ihan hulluksi..viina on viisasten juoma, harvemmalle se oikeasti sopii.

Toiset eläkööt miten parhaaksi näkee, mutta minua ei moisissa bakkanaaleissa nähtäis.

No eipä muakaan enää nähdä. No onneksi sentään mun mieskin piti touhua ihan järkkynä. Kyllä tästä lähin ollaan toisissa piireissä ja lapset kans mukana. Tää oli ihan poikkeusjuttu muutenkin, että tehtiin lasten kanssa näin. Mulla oli kyllä pahat ennakkoaavistukset, mutta ne toteutui vielä moninkertaisesti pahempina kuin oisin ikinä kuvitellu...

No oli tästä se hyöty, että osaa arvostaa sellaista yksinkertaista ja toimivaa perhe-elämää enemmän. Ja musta itseasiassa tuntuu, että mun suhde mun mieheen jopa parani tämän järkytyksen ansiosta.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Heh heh. Tulee vähän mieleen yksi juhannus vuosien takaa. Ite olin parisuhteessa, mutta lapsia ei vielä ollu. Oltiin kans yhdellä mökillä ja vaikka siellä ei (kai, enhän mä ees kaikkee nähny) mitään pettämisiä tapahtunut, niin oli kyllä semmonen meno että oksat pois. Jäi mieleen että kun olin menossa Puuceehen, niin sinne oli joku ukko sammunu housut kintuissa. No päätin sit mennä pissalla puskaan ja siellä sit huomasin et lähimaastossa joku pari paneskelee. No saahan sitä paneskella mutta kyllä se jotenkin outoa oli silti...

Tollasta se suomalaisten juhannus on! En vietä kyseistä pakkojuhlaa, ja mua ei saisi kirveelläkään joidenkin mökille!

Kun lapset oli pieniä, niin aina olin heidän kanssaan, nyt kun ovat isoja niin kotona rentoutuminen riittää mulle

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26536173:
Tollasta se suomalaisten juhannus on! En vietä kyseistä pakkojuhlaa, ja mua ei saisi kirveelläkään joidenkin mökille!

Kun lapset oli pieniä, niin aina olin heidän kanssaan, nyt kun ovat isoja niin kotona rentoutuminen riittää mulle

No meidän mökillä on ollut vieraina 2-3 kaveripariskuntaa nyt neljättä vuotta putkeen lapsien kera. Ja meno ollut tosi hauskaa, ei mitään tuollaista. Olutta on otettu ruuan kanssa ja sitten kun lapset on saatu nukkumaan mahdollisesti vähän enemmän saunomisen ja jutustelun yhteydessä. Hauskaa on ollut eikä mitään sekoilua. Kyllä iso osa suomalaisistakin osaa viettää ihan aikuismaisesti näitä juhlia.

Tosin ihan sama se onko juhannus vai muuten vaan vierailu. Jotkut osaa nauttia juhlista eikä tarvitse olla juhlafoobikko.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
No huh huh, eipä meitä näkyis tuolaisessa porukassa. :x

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26536173:
Parempikin että et vietä, jos sun juhannus olisi tuollainen.

Suomalainen minäkin oon, mutta mun jussin juhlinta ei ole tuollaista, ei todellakaan. Enkä usko että kamalan monen muunkaan.

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
EI helvetti sentään mitä menoa tuli nähtyä 2 päivää miehen kaverin mökillä. Kaikki joilla oli lapsia, olivat hankkiutuneet niistä eroon (mun äiti ja isä hoiti meidän lapsia) ja meitä oli sitten 5 pariskuntaa tuolla. Tosin sitten siellä kävi vähän muutakin porukkaa.

Karmivaa ryyppämistä ja sekoilua. Kaiken huippuna oli se, että yksi nainen (joka siis oli miehensä kanssa siellä) pani kahden miehen kanssa tuona aikana (toinen oli siis varattu ja vaimo mukana, toinen oli yhden illan sinkkuvieras). Hänen mies ei tajunnu mitään, koska oli puolitiedoton oikeestaan alkuillasta lähtien. Toisen miehen vaimo osas kyllä laskee 1+1 ja lähti menee kesken jussin.

Kaikkee muutakin tapahtu, pelkästään negatiivista. Sai kyllä olla viimeinen kerta kun tota urposakkia katon. Ihme että kaikki säilyi hengissä.

Onko muilla kokemuksia tämmösestä roskasakista. Ja miten tämmöset ihmiset yleensä elää muuta elämää? Itelle kovin vierasta...

kai otit todistusaineistoa talteen, jos yllätit itse teosta?

Saa olla kiitollinen, että oma kaveriporukka ei ole tuollaista. Meitä oli jussia juhlimassa 7 pariskunataa ja sikku ystäviä liuta,. Mitää tuollaista ei tapahtunut eikä kukaan edes örveltänyt humjalassa. Kaikilla oli hauskaa ja alkoholia osattiin ottaa kohtuudella. Mukava juhannus!

Tuollaiset ap:n juhannukset ei kyllä saa mitään muuta aikaseks kuin pahaa mieltä ja morkkiksia. Kamalaa, että jotkut voi olla tuollaisia jakorasioita! :X

Yhteistyössä