Tulipa paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olemme miehen kanssa eronneet ja lapsi on viikonloppuisin isänsä luona. Mistähän se mahtaa johtua, että lapsi iloisena lähtee täältä minun luotani isälleen, mutta aina kun isänsä tuo lapsen takaisin minun luo hän itkee lohduttomasti? :( minulle tulee tästä niin paha mieli.. lapsi on 2-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olemme miehen kanssa eronneet ja lapsi on viikonloppuisin isänsä luona. Mistähän se mahtaa johtua, että lapsi iloisena lähtee täältä minun luotani isälleen, mutta aina kun isänsä tuo lapsen takaisin minun luo hän itkee lohduttomasti? :( minulle tulee tästä niin paha mieli.. lapsi on 2-vuotias.

Ikävä iskää, jos näkee häntä harvemmin? Älä ota itseesi, olet varmasti lapsellesi tärkeä!

Tuollainen paikan vaihtaminen on pienelle rankkaa ja sille tutulle ja turvalliselle on aina helpompi kiukutella. Saattaahan olla että on myös ollut äitiä ikävä ja sitten purkautuu tuolla tavalla kun tulee sinun luoksesi.

No varmaan siellä on ollut tosi kivaa, lapsella voi olla ikäviä tunteita kun joutuu lähtemään mutta toisaalta itkuna voi purkautua myös ikävä (sinua kohtaan) :) Tollanen on luonnollisesti tosi raskasta lapselle eikä noin pieni osaa oikein vielä ymmärtää mitä tapahtuu kun ollaan äidin kanssa viikot ja isän kanssa viikonloput. Älä ota itseesi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mitenkäs itse reagoit lapsen "paluuseen"? Lähdetkö mukaan lapsen itkuihin, hermostutko?

en tietenkään..pidän lasta sylissä ja hellin.. itsellä aina hirveä ikävä lasta ja on siis minullekin todella raastavaa olla erossa, itku meinaa joka kerta tulla. Tiedän että tämä on lapsellekin todella rankkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mitenkäs itse reagoit lapsen "paluuseen"? Lähdetkö mukaan lapsen itkuihin, hermostutko?

en tietenkään..pidän lasta sylissä ja hellin.. itsellä aina hirveä ikävä lasta ja on siis minullekin todella raastavaa olla erossa, itku meinaa joka kerta tulla. Tiedän että tämä on lapsellekin todella rankkaa..

siis tarkoitan että itku meinaa tulla joka kerta kun lapsi luotani lähtee. tässä taaperoni nyt sylissäni nyyhkyttää ja halaa.. ilmeisesti hänelläkin on ikävä ollut :(

Yhteistyössä