Tulipa mieleen tuosta perhepeti+seksi ketjusta että tosiaanko on rajoittautunut jos harrastaa seksiä vain sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Omaa mielikuvitusta vain mitä useammassa paikassa kuksitaan mitä ihmeellisimmissä asennoissa.

Olen mukavuuden haluinen ja tykkään harrastaa seksiä sängyssä, siellä on tillaa ja se on pehmeä. Mitä pahaa on lähetyssaarnaajassa jos se on lähes ainut asento jossa voin saada orgasmin. Kyllä meilläkin välillä sohvalla ja suihkussa, mutta kyllä sänky vie voiton.

meillä tehdään aina sängyssä.
ja 1v on samassa huoneessa, muttei samassa sängyssä.
kotona myös 13v ja 9v, joten ei huvita mennä sohvalle naiskentelemaan....

[QUOTE="vieras";22386309]perhe harrastaa seksiä yhdessä. :) Ja kivaa on.[/QUOTE]

Se kellä näin sairas huumorintaju niin toivottavasti saat apua ja äkkiä!

On rajoittunutta jos olettaa että kaikilla muillakin se hyvä seksielämä tarkoittaa omassa petissä peuhaamista.
Mulla on ollut seksielämää kauan ennen äidiksi tulemista, eikä se ole koskaan rajoittunut pimeän aikaan tapahtuviin makkarisessioihin. Itse kykenen saamaan sen orgasmin muuallakin kun sängyssä.

Ei tässä nyt tarkoitettu sitä että kaikkien pitäisi siel makkarissa puuhailla vaan sitä että yleisestikkö luullaan että ne jotka useimmiten vaan siel makkarissa ni niillä on tylsää.. Vaikka näin ei ole, eipä se ole paikasta kiinni.

Yhteistyössä