Tulipa käytyä "yöjalassa" ;)... *turhis, niin ihana turhis :)*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilukissa"

Vieras
...mansikkamaalla :D!

Mun piti käydä kattelemassa satotilannetta jo hetimmiten muksujen nukahtamisten jälkeen, mutta mä onnistuin vilahtamaan ensin saunaan...ja sitten se siinä raukeudessa unohtuikin ;D! Kunnes tossa hätkähdin ja samantein lähdin...

Ja voi vitja, mikä ylläri :O! Mä olin varustautunut ihan pienellä kipposella, kun "ei niitä niin kamalasti viime kesänäkään.."...ja sainkin juosta hetimmiten takaisin talolle hakemaan lisää astioita ja kaveriksi sain miehentekeleenkin ;) - kun ei mokoma uskonut mun kouhotusta...

Me kerättiin ainaskin melkein kolme litraa tosta pienestä mutta sitäkin vaalitummasta mansikkatilkusta ja lisää on tulossa pilvin pimennoin :)! Ja siis joukossa on aivan megallomaanisen kokoisia möllyköitä :O...Mutta - mä oon niin häpi :) - onpa ipanoilla ihana ylläri aamutuimaan, kun aamiaisella saavat mansikoita natustella :).

Tosin - sitä ennen mä saan viettää yöni karmeita itikkapaukamia raaviskellen :kieh:....

Mulla on jääkaapissa kaks isoo taikinakippoo kanssa niitä meitin pikkuläntiltä, MUTTA en jaksa putsata pakkaseen niitä =(
Ja ne OLIS pitän jo pakastaa.

HITTO mä oon saamaton.

Foorti harmaana - älä huoli, en mäkään niitä aikonut ruveta nyt perkaamaan...vaikka ens alkuun päässä pyöri ajatus, että jei :) - nyt saadaan pakkaseen ekat oman maan mansikat!! Kyllä nää nyt menee niin puhtaasti muksujen suuhun, josko sitten seuraavat :whistle:...?! Paas kunnolla herkutellen sinäkin :)!

Eikä mulla ikinä mitään mansikkamaata pitänyt koskaan olla :O! Saati miestä, muksuja, taloa...Siis ikinäkoskaanmilloinkaan. Mites sitä kaupungissa nyt mansikoita duunaat....?? Ja tässä sitä ollaan :headwall:..:D...omaa "plantaasia" ylläpitämässä, kantapään kautta oppimassa - miehentekeleen JA mukuloiden kera :heart:.

Ja nuiden itikoiden :headwall:....mitä opimme tästä reissusta?! Ei pidä lähtemän lähes yösydännä pihamaalle pelkässä onnettomassa yöpaitulissa :ashamed:....:D

Yhteistyössä