tuliko teillä enne raskaustestin tekoa ällöä ja muuten kuvottavaa oloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
tuli tuosta yhestä ketjusta mieleen..et oonkohan minäkin raskaan kun on jotenki ällä olo...nälkä koko aja ja hajuaisti ois niinku vähän parempi... viikonloppuna pitäs testailla...oonko vai enkö...jäskättää..

En. Yhdessä raskaudess (4.) paleli ennen testin tekoa, mistä arvasin että nyt on pullat uunissa. Testin olen tehnyt n. 32-35:ntenä päivänä, kierto norm. 28-31

Kohdunulkoisessa pahoinvointi alkoi jo ennen testiä (ja testin tein kun menkat päivän myöhässä). Tässä normaaliraskaudessa pahoinvointi alkoi vasta rv 6+3, olin jo tehnyt testin ja yhdet "valemenkatkin" tuli.

Juu. Istuin lomalla hiekkarannalla siiderilasi kädessä ja tuli tuttu kuvotuksen tunne! Ja mikä shokki! Aloin siinä laskemaan, että koskas ne kuukautiset on viimeksi ollut.. 7 viikkoahan siinä oli vierähtänyt. Ja testi sitten vahvisti tuon.. Iltatähti oli siis tulossa.

oli kuvotus, väsymys, tissit kipeet, alavatsalla outoa kipua, ihme ruokahimotuksia ja tiesin siis olevani raskaana jo ennen ku menkat olis ollu lähelläkää. 2 viikkoo ennen suunnillee. tein ekatestin 4pv ennen menkkojen alkamispäivää, se oli nega, eikä siltikä tuntunu siltä ettenkö ois raskaana, eka ajatus vaan oli et no kyllä se perjantaihin mennessä testissäkin näkyy. oireet oli niin selvät.

ja niinhän se sitten torrstaina näky kun perjantaina ois pitäny menkat alkaa.

Lisää näitä "outoja" oireita kiitos!
Minun ei pitäisi olla raskaana (pillerit), mutta jotenkin vain on outoja oloja nyt lähiaikoina ollut. Normaalisti minulla on rautainen vatsa, ja "aina" ruokahalua, mutta nytte yli viikon ollu outoja fiiliksiä alavatsassa, ja vaikka karmiva nälkä niin ei tekis mieli syödä. Eilenkin ei meinannut yöllä tulla unta kun alavatsassa oli kivuntapaista tunnetta. Myös vähän sellaista vatsalihasten jomotusta ollut.
Ja kylmä on paljon helpommin kuin normaalisti, plus rinnat näyttäis kasvaneen, eivät tosin ole arat.

Olen vain harhaluuloinen, mutta hämmentää kun noita outoja oireita on yhtäkkiä tullu tollanen rykelmä...

Mulla on ollut aina ennen raskaustestin tekoa kaikenmaailman kummallisia oireita: pahoinvointia, hajuyliherkkyyttä, tissikipuilua, juilimisia ja jomotuksia alavatsalla, palelua, hikoilua, päänsärkyä, pahantuulisuutta, hyväntuulisuutta...

Yleensä oireet ovat sitten loppuneet, kun negatiivinen tulos on näkynyt tehdyssä testissä

Ei kuvotusta tai ällötystä, mutta menkkamaista jomotusta on ollut molemmista. Se on juuri samanlaista kuin menkkojen alla, joten eipä ole ihan varmaksi positiivista tulosta odottaa :) Pahoinvointi alkoi molemmista vasta noin parin viikon päästä.

Yhteistyössä