Tuli yhtäkkiä mieleen että mua ei oo koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
..pahemmin kehuttu mistään asiasta kun olin pieni ja nuori. Muistan kuinka olin serkuksista se ihan keskimmäinen, en iso enkä pieni ja mummu aina muisti sanoa miten isot osaa ja miten pienet on suloisia, just. Perheessäni olin se esikoinen jonka aina piti ja täytyi. Ei saanut olla kiukkuinen eikä väsynyt eikä laiska, koska oli isoin, mutta koska en itse olisi sitä halunnut olla niin muistan enemmän saaneeni kritiikkiä kuin kiitosta. Parisuhteessani sitten olenkin vasta melkoisessa ilmiössä ollut mukana, anoppini inhoaa minua ja mieheni on valitettavasti tuon kummallisen ihmisen kasvattama joten hänen käsityksensä hellyyden ja kunnioituksen osoittamisesta on vähintäänkin hillitty. Mitähän sitä tekis että joskus mainittais?

:hug: vaaditko itseltäsi myös paljon? Vai annattako itsellesi luvan olla väsynyt, kiukkuinen tai laiska?
Ja suotko sitä tyttärellesi?
Osaathan itsellesi kuitenkin antaa hyvää palautetta itsestäsi?:flower:
Äh, yritän vaan sanoa, että muista sinä ainakin itse arvostaa itseäsi..
( anopit ovat ihan oma lukunsa usein suhteessa miniöittensä arvostamiseen..)

Ja mies ei vaihtamalla parane.. itseään voi MUUTTAA!!! Kaikkeen elämässä joka liittyy sinuun itseesi voit itse vaikuttaa, paitsi et silloi paljon voi kun olet lapsi. ELI aikuiset ihmiset katsovat peiliin ja kysyvät mitä he haluavat, jos he haluavat hyvän elämän hymy huuleen ja etsimään kaikkea positiivistä elämästä ja tyytyy siihen että on katto päänpäälä ja ruokaa, mutta jos haluaa negatiivisen ja pessimistisen elämän ei katso peiliin vaan etsii kaikkea negatiivistä elämästä ja vertaa kun tuolla ja tuolla menee paremmin yhyy mun elämä on perseestä. Eli ottakaa vihjeestä vaari rakkaat ja vähemmän rakkaat katkerat ja vähemmän katkerat suomalaiset kateelliset panettelijat!!!!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ikimetsänsointu;22041734:
Ja mies ei vaihtamalla parane.. itseään voi MUUTTAA!!! Kaikkeen elämässä joka liittyy sinuun itseesi voit itse vaikuttaa, paitsi et silloi paljon voi kun olet lapsi. ELI aikuiset ihmiset katsovat peiliin ja kysyvät mitä he haluavat, jos he haluavat hyvän elämän hymy huuleen ja etsimään kaikkea positiivistä elämästä ja tyytyy siihen että on katto päänpäälä ja ruokaa, mutta jos haluaa negatiivisen ja pessimistisen elämän ei katso peiliin vaan etsii kaikkea negatiivistä elämästä ja vertaa kun tuolla ja tuolla menee paremmin yhyy mun elämä on perseestä. Eli ottakaa vihjeestä vaari rakkaat ja vähemmän rakkaat katkerat ja vähemmän katkerat suomalaiset kateelliset panettelijat!!!!!:)

kyllä mun mielestä parisuhteeseen kuuluu hellittely, kehut ja kauniit sanat. annan niitä itse ja odotan niitä myös toiselta osapuolelta.

Yhteistyössä