tuli vedettyä koomat..

Noloa ettei vieläkään ole oppintu viinaa ottamaan :ashamed:
Yliväsyneenä ja tyhjän vatsan kanssa ei pitäisi lähteä juhlimaan.. Kaverit toimitti mut kotiin, olin oksentanut sänkyyn. Mies sitten oli mut riisunut ja laittanut petauspatjat pyykkiin...
Eilinen meni ihan pelastusarmeijalle, tänäänkin vielä kapulaolo.
Polvi ja käsivarsi ruvella, vas käsivarsi ei kunnolla nouse..
Toivon vaan et bupi oli liki tyhjä..

nih
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
:x Ja mä kun luulin ottaneeni rankasti kun eilen aamulla jomotti vähän ohimoon :D Tosin sekin taisi loppupeleissä johtua naistenvaivoista :LOL: No, jaksuja ja toipumisia =)
Niin varmaan johtui, hyvä se on itselle selittää. Se johtui siitä juomisesta, sehän nyt on selvää.

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Surullista miten aikuinen ihminen ei osaa kontrolloida juomistaan :(
älä muuta viserrä.
Lasten jälkeen tää oli eka kerta kun "vanhat kunnon" humalat tulivat kuvioon. Tässä välillä olen ottanut ihan silleen fiksusti ja miehen kanssa voidaan joskus ottaa illalla pari lasia viiniä.
Nyt vaan kostautui, kun olin yliväsynyt, en ollut ehtinyt syömään kunnolla ja kun ei usein alkoa käytä, niin liian nopeaan liian paljon...
Ja juu hävettää kyllä, mut ei auta.. Onneks en riidellyt kenenkään kanssa!
Josko nyt taas otti jotain opiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Noloa ettei vieläkään ole oppintu viinaa ottamaan :ashamed:
Yliväsyneenä ja tyhjän vatsan kanssa ei pitäisi lähteä juhlimaan.. Kaverit toimitti mut kotiin, olin oksentanut sänkyyn. Mies sitten oli mut riisunut ja laittanut petauspatjat pyykkiin...
Eilinen meni ihan pelastusarmeijalle, tänäänkin vielä kapulaolo.
Polvi ja käsivarsi ruvella, vas käsivarsi ei kunnolla nouse..
Toivon vaan et bupi oli liki tyhjä..
Toistit sit miun viimekertasen... Mää oon taas seuraavat 3v vesilinjalla kun edelliskerralla ( viime vuonna ) tuli yötä huudettua punkkaan suoraan. Aivan pellit seis seuraavana päivänä ja sitä seuraavanaki vielä puol kuolleena :(

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Surullista miten aikuinen ihminen ei osaa kontrolloida juomistaan :(
älä muuta viserrä.
Lasten jälkeen tää oli eka kerta kun "vanhat kunnon" humalat tulivat kuvioon. Tässä välillä olen ottanut ihan silleen fiksusti ja miehen kanssa voidaan joskus ottaa illalla pari lasia viiniä.
Nyt vaan kostautui, kun olin yliväsynyt, en ollut ehtinyt syömään kunnolla ja kun ei usein alkoa käytä, niin liian nopeaan liian paljon...
Ja juu hävettää kyllä, mut ei auta.. Onneks en riidellyt kenenkään kanssa!
Samoin.

kommentti
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Siihen on helppo vastata. Ajattelitko vielä joskus ottaa alkoholia?
mikä ettei. Mutta ei kiitos tällaista enää!
Kun muistetaan se, mitä alkoholi tekee ihmiselle, niin jokainen alkoholin nauttimiskerta voi aiheuttaa saman tilanteen. Ihmisestä ei ole oikein kontrolloimaan itseään humalassa. Aiot ottaa alkoholia, mutta pitää kontrollin? Moni samoin aikova herää paskat ja kuset housussa.

Yhteistyössä