Tuli ukon kanssa kina :( kysynkin nyt teidän mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tättärää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tättärää

Vieras
Katsoimme yhtä tv ohjelmaa.Mitä mieltä olette jos joku perheen isä saa oikeussalissa 20v tuomion taposta jota salissa itkien katuu,niin saisiko hän mielestäsi (mies henkilö) hyvästellä perheensä tuomion julistamisen jälkeen, vai ei, vaan suoraan passitetaan suorittamaan tuomio?Itse sitä mieltä olen että ,ilman muuta, ei tappaja ole uhka kellekkään ei perheelleen ,kun salissa hänen vierellään useita poliisia ja ovella lisää.Ukko sitä mieltä ettei saa hyvästellä perhettään, vaan selliin samantien.2 min (arvio) perheen hyvästelyyn ei olisi ollut mikään kohtuutonta ym.Tappaja ei saanut hyvästellä, selliin vaan. No mitä mieltä muut.Väännettiin oikein sanaharkkaa :) :) Jälkeenpäin naurettiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suoraan vankilaan, hyvästelemättä. Ei saanut uhrin omaisetkaan hyvästellä uhria, tai uhri omaisiaan joten miks tappaja sais siihen mahdollisuuden?

muuten samaa mieltä,mutta tappajan perhe (vaimo,lapset) varmasti haluisivat hyvästellä. itse antaisin kyllä juuri tuon perheen takia hyvästellä,en itse tappajan.

Rangaistuksensa on saanut, siihen ei pitäisi kuulua lisänä se, ettei saisi hyvästellä. Tosin mielelläni ajattelen, että perhe saisi lähinnä hyvästellä niin halutessaan, eikä toisinpäin.

Jos perhe haluaa, niin ehdottomasti pitäisi suositella, jos ei halua niin silloin ei, pitäisi huomioida perheen tahto.Mutta jos minä ajattelen että tappaja is mieheni toki haluan että laki hyväksyy hyvästelyn perheelleen.

Yhteistyössä