Tuli tuosta "yleiset" nimet ketjusta mieleen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaimoja on yli 100000 ja tiedän kyllä joitain, mutta hyviä tuttuja mulla ei ole, lähimmät hyvänpäivän tutut taitavat olla joitain mun vanhempieni kavereita. Toisaalta tossa 100000 tuhannesta osalla nimi on varmati myös toisena nimenä eikä kaikkilla siis kutsumanimenä.
 

Yhteistyössä