Tuli tuosta "väärään suuntaan liikenne ympyrässä"-ketjusta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Kun erään kerran ajelin Helsingissä, mies oli apparin paikalla ja kavereita takapenkillä...
Mun auton bensatankissa oli kenguru (bensan suodatin tukossa) ja meno oli sellaista yhtä nykimistä ja pomppimista. Iihan mahrotonta menoa!

Mies sitten sanoo, että käännys tästä vasemmalle, ja minähän käännyin... mutta vähän liian aikasin ja kuinka ollakkaan olin ratikkakaistalla! :o Siis sellaisella aidatulla ratikkakaistalla... Sitäpä sitten ajelin kengurutankissa, enkä päässyt pois sieltä, kun ne aidat oli ympärillä.
Ihmiset odotti siellä ratikkaa ja niiden ilmeet oli tosiaankin :o :o :o , mua nauratti ja mies huus ku hinaaja! :D :whistle:
Selvittiin sieltä pois suojatien kautta ja ei menny ku hetki, kun ratikka puotti vastaan... Kaveri muistaa muistuttaa tuosta "pikkujutusta" mua aina!

:laugh: *anteeksi :ashamed: *

Mie voin paljastaa, että mie oon Helsingissä käynyt omalla autolla itse ajaen tasan kerran... enkä saa edes toistakertaa enää mennä :ashamed: :snotty:
Mie eksyin siellä risteysten viidakossa ja ratikoiden ahdistellessa niin, että loppujenlopuksi miun oli pakko soittaa poliisiasemalle ja pyytää ajo-ohjeita Lahdentie löytääkseni :ashamed: :headwall:

e136.gif

Kaikkee sattuu ja kun ne kanttarit on vielä niin korkeet moninpaikoin.

Kyllä meilläkin mies on miettinyt tuon tapauksen jälkeen kaks kertaa lähteekö mun kyytiin Helsingissä...On se vaan uskaltautunu :D

Tuo oli kyllä niiiin koominen tilanne, siis sekin jo että eksyy sille kaistalle eikä pääse pois, mutta sen lisäks vielä se auton nykiminen! Minä painan kaasua minkä pystyn ja auto ei muuta kun nykii ja pompii eteenpäin! :laugh: :laugh: Mies sano, että sitä ei oo ikinä hävettäny niin paljoo ja paino päänsä niitten ihmisten kohalla piiloon :D Ja mua nauratti niin että pissat meinas housuun tulla :D

Yhteistyössä