Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinka usein sanotte miehellenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippå"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippå"

Vieras
Että jos sanoisin joka päivä ihan tarkoituksella miehelle, että rakastan, niin muuttuisko meidän suhde?

Ei tule monesti nykyään sanottua, ja minä se olen jos jompikumpi meistä sanoo. Itse en sitä kuule juuri, vaikka tiedän, että rakastaa. Mutta kyllä se niin hyvältä tuntuu kun sanotaan.

Siitä johtuen juuri ajattelinkin, et jos tekisin testin, että "ihan tahallaan" :D sanoisin joka päivä vaikka miehen lähtiessä töihin, että rakastan häntä, niin ilostuisiko hän, olisiko onnellisempi, sanoisiko ehkä joskus sen minullekin?

Pusut vaihdetaan monesti kun toinen lähtee, mutta ei sanoja.

Pitääpä testata.

Kyllä itseäni miehenä piristäisi jos vaimoni kertoisi rakkaudestaan päivittäin. Kyllä suukot meilläkin vaihdetaan, itse oikeastaan tulee enemmän tuota rakkautta ilmaistua sanallisesti. Ja pyydän vielä anteeksi etten aina muista useammin tätä kertoa. 10 vuoden yhdessäolon jälkeen sitä tietysti pitää niin itsestäänselvänä mutta ei sen pienen lauseen "rakastan sinua" sanominen vie kummaltakaan paljoa aikaa.

Uskon kyllä, että parisuhteessa jossa on vielä rakkautta molemmin puolin se sanallinen ilmaisu voi antaa uutta kipinää toiselle osapuolelle. Rohkaisee siis vähempi sanaistakin tunnustamaan pitkästä aikaa tunteensa, kun tarpeeksi viekotellaan sanoin muistuttaen Rakkaudesta :)
Se tuntuisi hyvältä varmaan ja ilostuttaisi, toisi lisää onnea.

Omalla kohdallani.. mies saisi vain uuden syyn naureskella (työ)kaverien kanssa. Ei ole niitä sanoja kuultu meillä kuin minun suustani viimeisen puolentoista vuoden aikana. Enkä tule kuulemmma kuulemaan. Yritän siis vähentää itsekin.. Kun mies ei omien sanojensa mukaan kehtaisi erotakaan tilanteeni takia, mutta rakkautta ei tule tunnustamaan enää sukunsa ja kaveriensa takia kuulteni. En ansaitse sitä. Olisin kyllä aivan haltioissani, jos se ihme joku pvä vielä tapahtuisi silti.. kuulisin ne sanat, joiden takia menetin kaiken muun aikoinaan kun valitsin mieheni. :)

Meillä sanotaan useampaan kerta päivässä, ja viimeisenä illalla ennen nukkumaan menoa :) Lisäksi puhutellaan "rakkkaaksi", puolin ja toisin.

Kuulostaapas imelältä näin kirjoitettuna, mutta ei se siltä tunnu :D niin vaan tuntuu hyvältä tehdä. Meillä muutenkin ollaan paljon helliä, suukotellaan ja halaillaan paljon ja muksukin saa pusuja paljon.

Yhteistyössä