Tuli tuosta kissaketjusta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
Mikä hitto tota meijän kattia riivaa? Se on alkanut kuseksia meidän päiväpeitolle, aluksi aina silloin kun päiväpeitto oli yön aikana lattialla, mutta nyt myös sen ollessa sängyssä. Eilen oli jopa tehnyt paskatkin siihen. Muualle ei tee, paitsi joskus saunan lauteiden alle, ja likapyykkeihin jos ne on kylppärin lattialla. Ja hiekkalaatikko on aina puhdas, putsaan sen useasti päivässä. On myös alkanut mouruta ihan hulluna ja pyrkii ulos, vaikka on ihan täysin pidetty sisäkissana, ei edes valjaissa viety ulos. Voiko 6kk ikäisellä poikakissalla olla jo joku juoksuaika? Minkä ikäisenä voi leikata, kun jostain olen kuullut että vasta 8kk iässä? Ja loppuuko tuo kuseskelu ja paskominen kun sen leikkauttaa?

Meil oli vähän samanlainen tapaus juuri. Syynä oli kollilla ummetus ja pissatulehdus. Vaivat hoidettu. On todella tarkka laatikon siisteydestä. Satunnaisesti vieläkin pissaa lirit eteisen lattialle. Ei ehtiny onneks sänkyyn pissaamaan. Mut pissas heti esim. peiton reunalle jos roikkui lattialla tai sukan päälle. Poikakin jo oppi ettei saa jättää vaatteita lattialle, kun Manu tulee ja pissaa vaatteille.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meillä teki kanssa sänkyyn.Siihen auttaa kun ampuu sen ja hautaa pihan perälle.Sitten ottaa uuden kissan.Näin meillä!

No entäs jos se uusikin kissa tekee saman? ja sitä seuraava, ja sitä seuraava? Alkaa tila loppua pihan perältä kesken kun meillä kuitenkin aika pieni piha.

No sitten varaan heti ajan eläinlääkäriin jos kerta voi jo leikata. Olen vaan kuullut että kissa voi jäädä pieneksi jos liian aikaisin leikkauttaa. Toivottavasti se sitten auttaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Meillä teki kanssa sänkyyn.Siihen auttaa kun ampuu sen ja hautaa pihan perälle.Sitten ottaa uuden kissan.Näin meillä!

Nuija :headwall:

No mitä sille sitten olisi pitänyt tehdä?

No olisitte antaneet sen sellaseen kotiin jossa sitä olis osattu hoitaa oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

No entäs jos se uusikin kissa tekee saman? ja sitä seuraava, ja sitä seuraava? Alkaa tila loppua pihan perältä kesken kun meillä kuitenkin aika pieni piha.

Eipä tehnyt ja aika harvinaista kai tuollainen käytös on.Kaiket päivät kun on ulkona ja sisälle pitää tulla tekemään tarpeensa sänkyyn.

Nuija :headwall:

No mitä sille sitten olisi pitänyt tehdä?

No olisitte antaneet sen sellaseen kotiin jossa sitä olis osattu hoitaa oikein.

Tokko hoidossa vikaa oli.

Kissa pissii samoihin paikkoihin, siis minne on tottunut ja missä tuntuu pienikin hajun häivähdys vanhoista synneistä. Tuttu joutui heittämään säkkituolin pois kun kerran kissa erehtyi, eikä sen jälkeen enää uskonut, ettei se ole sen vessa. Olen kuullut, että kissat inhoaisivat sitrushedelmien hajua, on se kokeilemisen arvoista, jos sillä pissimiset lakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Oliskohan kissa masentunut kun joutuu neljän seinän sisällä vankina olemaan. Kusisit varmaan jo itsekin sänkyyn silkasta vitutuksesta.

Ei mua vituttais yhtään jos mä saisin vaan päivät makoilla ja ruokakin tuotas nokan eteen valmiiksi.

Oliskohan kissa masentunut kun joutuu neljän seinän sisällä vankina olemaan. Kusisit varmaan jo itsekin sänkyyn silkasta vitutuksesta.

Ei mua vituttais yhtään jos mä saisin vaan päivät makoilla ja ruokakin tuotas nokan eteen valmiiksi.

Ammu toi idiootti-Timppa, niin pääset Hämeenlinnaan makoilemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kissa pissii samoihin paikkoihin, siis minne on tottunut ja missä tuntuu pienikin hajun häivähdys vanhoista synneistä. Tuttu joutui heittämään säkkituolin pois kun kerran kissa erehtyi, eikä sen jälkeen enää uskonut, ettei se ole sen vessa. Olen kuullut, että kissat inhoaisivat sitrushedelmien hajua, on se kokeilemisen arvoista, jos sillä pissimiset lakkaa.

Täytyy varmaan nakata tuo päiväpeitto pois, se varmaan jo menee kohta piloille kun sitä ei edes saisi koneessa pestä mutta pakkohan se on. Jossain olen nähnyt kyllä sellaista suihkettakin mikä peitää ne hajut, mutta en tiedä onko niistä oikeasti hyötyä.

Ammu toi idiootti-Timppa, niin pääset Hämeenlinnaan makoilemaan.

Tämähän alkaa mennä rikokseen yllyttämisen puolelle!

Alkuperäinen kirjoittaja ProStroke:
Miksi sun kaltaiselle idiootille pitäis antaa yhtäkään elävää olentoa jos noin olet oikeasti tehnyt??? ja vielä uus kissa... pimee olet. |O

Kolme koiraakin on ja kissa.Kesäksi vielä lampaita ja kanoja.Ne kyllä teurastetaan syksyllä.Väärin lienee sekin?

Yhteistyössä