tuli tuosta kaverisynttäri ketjusta mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
että jotenkin pelottaa/jännittää,kun on ekat kaverisynttärit tulossa ja miettinyt että jos kukaan kaveri ei tulekkaan lapsen synttäreille.viisi kaveria eskarista sai kutsua ja jos niistä parikin tulisi niin olisi kiva.

meillä kun on nämä synttärihommat menneet niin että miehen veli vaimoineen ja lapsineen ei vaan kehtaa lähteä ajamaan(heidän lapset olleet ainoat lapsivieraat) ja monesti ei ole edes ilmoitettu että emme pääse tulemaan.minuahan se ei haittaa,mutta lapselle siitä tulee paha mieli.nyt sitten jännitän että miten käy kaverisynttäreillä,kun toinen niitä odottaa ja jos ketään ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva vierailija:
Mun mielestä on kohteliasta vastata synttärikutsuun, vaikkei pyydettäisikään. Siksihän siinä on se numero... Yks tekstiviesti ei oo iso vaiva.

Mää oon samaa mieltä. Mut ei kaikki sitä kyllä tee, jos ei ole erikseen pyydetty.
Toivottavasti vieraita kuitenkin tulee ja lapsi saa mukavat synttärit :)

heh, meillä oli kutsussa että vastausta pyydetään siihen ja siihen mennessä..yks ei sit ilmottanut mitään tuleeko vaiko ei..meillä oli mahatautia pienimmällä, enpä saanut ilmotettua kyseiseen perheeseen kun en sukunimeä tai vanhempien nimeä tiennyt...poika tuli kyllä synttäreille..ei ollut kyllä mun mokani! :)

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva vierailija:
Mun mielestä on kohteliasta vastata synttärikutsuun, vaikkei pyydettäisikään. Siksihän siinä on se numero... Yks tekstiviesti ei oo iso vaiva.

Mää oon samaa mieltä. Mut ei kaikki sitä kyllä tee, jos ei ole erikseen pyydetty.
Toivottavasti vieraita kuitenkin tulee ja lapsi saa mukavat synttärit :)

lapsi oli antanut kutsut tänään ja yksi ei ollut ottanut kutsua ollenkaan,toinen sanoi että ei saa tulla,kolmas oli sanonut että äiti sairaana.että yksi tai kaksi tyttöä olisi tulossa,mutta ei varmaan nekään tule.
lapsi oli surullinen.

Missä iässä muuten kaverisynttäreille? Meillä himpun vajaa 3v oli tässä taannoin ekaa kertaa yksin naapurin tytön synttäreillä. Ja vastaavasti naapurista oli lapsia ilman vanhempia meillä 3v synttäreillä. Siis minkä ikäisiä kutsutte ilman vanhempia?

Yhteistyössä