Että jotkut on vaan "tuomittu" olemaan koko elämänsä yksin, ilman rakkautta ja toimivaa parisuhdetta?
Eli on siis mahdollista, että "se oikea" ei koskaan löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi oikeaa ainakin:Minä uskon, että meille jokaiselle olis olemassa muutama 'oikea'. Tää pallo on kuitenkin niin suuri paikka ja ihmisiä on paljon...
Juu, erittäin mahdollista ettei "se oikea" koskaan löydy vaikka se on olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:Eli on siis mahdollista, että "se oikea" ei koskaan löydy?Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi oikeaa ainakin:Minä uskon, että meille jokaiselle olis olemassa muutama 'oikea'. Tää pallo on kuitenkin niin suuri paikka ja ihmisiä on paljon...
Entä voiko ihminen olla "se oikea", jos rakkautta on paljon mutta ei ehdi kehittyä suhteeksi asti koskaan toisen osapuolen kuoleman takia?
Sekin lienee parempi, kuin sekopää- tai idioottimagneetti. Multa löytyy molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Musta tuntuu, että mun kohdalle ei osu sellasta toimivaa parisuhdettaRakkautta varmasti löytyy, mutta se parisuhde on niin kinkkinen juttu. Mä kun tunnun olevan joku renttumagneetti
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel