tuli tosta "rysän päältä kiinni"-alotuksesta mieleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
et jos tulisit kotiin ja puolisos vehtais teidän sängyssä jonkun toisen kanssa, niin mitä tekisit?

lähinnä sitä aattelin, et aika monta kertaa oon törmänny siihen, et muijat on pieksemässä ne toiset naiset, mut mun mielestä se kyl on se oma puoliso joka siin on emäsika, mistä sitä tietää mitä shittiä se on selittäny sille toiselle osapuolelle? ja puolisohan siinä pettää, se toinenhan saattaa olla vapaa ku taivaan lintu.. :whistle:

mut valehtelisin jos väittäisin et ekana ei leintäis se toinen osapuoli letistään pihalle ja vaatteet perässä, sit tulis käsittelyyn vasta oma puoliso :xmas:

En tiedä. Enkä varmasti tule koskaan joutumaankaan tällaisen tilanteen eteen.

Jos haluaa pettää toista, miksi pitää tehdä se niin typerästi, että siitä jää kiinni?

Olettaisin, että katsoisin tyrmistyneenä ja poistuisin paikalta. Enkä sen koommin haluaisi puolisoani nähdä.

Aina oletin, et oon antamassa turpiin jos mies pettää jonku kans :D Mut sit ku ex tuli toisen muijan kans käsi kädes baarista halaillen ja pusutellen (vaikkakin vain poskelle) ni mä vaan katsoin, et onko mu näössä vikaa. Ja sit menin sanomaan, et "hyvä jos ees sulla on hauskaa" enkä ees raivonnu pahemmi :D Eli olinkin itse tilanteessa sit täysin erilainen ku aina olin kuvitellu olevani.

Itse olin tän naisen mielestä just se pahantekijä ja mies sai anteeksi naiseltaan. Mua sitten haukuttiin ympäri kyliä. Jopa mun äidille piti tämä onneton tapahtuma kertoa.

mä tiedän itsestäni et en pystyis vaan lähteen. mä pitäisin huolen et se vieras poistuu hyvin vauhdikkaasti, jonka jälkeen alkaisin täysin äänettömästi pakkaan joko miehen tai omia kamojani, riippuen kaikesta. ja mies olis mulle ilmaa. sit joko poistuisin paikalta tyynesti purjehtien tai sit mies lentäis vähemmän tyynesti ulos :xmas:

mut aika ihmeitä sais tapahtua et tollasta kävis, kaikkee sitä tulee miettineeks :D

Miustakin tuntuis että lähtisin vaan pois,jos tommonen tilanne tulis.Ehkä saattaisin jollain viskata,(mut en millään mikä olis miun,ettei tarttis enää hakea sitä ) mut turhaa sekin kyl ois,ku miul on niin huono sihti.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Armaat rakkaat ihanat, sovittaisko että laitettaisiin linkki mukaan jos ketjussa puhutaan toisesta ketjusta? Säästäisi kaikkien aikaa! :) :flower:

no ihan näinkin valtavan suosion saavuttanut ketju :xmas:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1237641

Tyrkkäisin muijan tosta rappukäytävän portaita alas ja heittäisin vaatteet perään. Äijä lähtis samaan syssyy kuhan sais pakattuu tavarasa pois ja annettuu avain mulle ja lupaus tulla allekirjottaan eropaperit heti kun ne saapuu. Ja sänky lähtis vaihtoon.

Minä huomasin jo ulkona että jotain tapahtuu. Ikkunaverhot oli auki ja rivarin päädyssä ku asuttiin, näkyi joka puolelta kaksion sänkyyn suoraan... Kattelin ikkunan takaa et saivat homman loppuun, sit menin ja soitin ovikelloa jotta tajusivat että olin nähnyt kaiken. Sit menin vanhempieni luo yöksi ja jäin sille tielleni. :kieh:

Mä vähän luulen että en soisi miehelle sitä iloa että raivostuisin ja menettäisin itsehillinnän sen takia.

Kiehuisin sisäisesti ja keräisin lapset, tavarat ja koirat ja lähtisin. En vastaisi puheluihin enkä viesteihin. Ottaisin ite yhteyttä kun mulle sopisi ja kohtelisin miestä kun ilmaa.

Miksi tuhlata voimavaroja mieheen joka ei sitä ole ansainnut? Jos mua kohtaan käyttäydyttäis noin niin en mäkään mitenkään kunnioittavasti toista kattelis.

Alkuperäinen kirjoittaja Lelumaan Niksu:
Minä huomasin jo ulkona että jotain tapahtuu. Ikkunaverhot oli auki ja rivarin päädyssä ku asuttiin, näkyi joka puolelta kaksion sänkyyn suoraan... Kattelin ikkunan takaa et saivat homman loppuun, sit menin ja soitin ovikelloa jotta tajusivat että olin nähnyt kaiken. Sit menin vanhempieni luo yöksi ja jäin sille tielleni. :kieh:

Hyi helvetti!! Siis sie oot joutunu sen kokemaan?? Menikö teillä miten ennen sitä? Et aavistelitko jo pahinta?

Yhteistyössä