Tuli tosta lama alotuksesta mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villiviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villiviina

Aktiivinen jäsen
27.04.2005
3 685
0
36
Onko sulla sellasia ystäviä joille tiedät/uskot et käypi huonosti jos lama tulee?

Mulla on pari kaveria..tekisi niin mieli vähän varottaa ja ravistella hereillä mut jos oma pää ei leikkaa niin ei sitte..

Siis matkustellaan lainatulla rahalla, uudet autot velkarahalla, rakennettu talo ja ihan sika velat..Kädestä suuhun (ja aina ei riitä ees sinne suuhun)eletään.

Pelottavaa, näin sivusta seurata.
Miksi pitää leikkiä varakakasta jos ei sitä ole?

Ja nyt sitte kommentit että en voi tietää toisten asioita ja ei kuulu mulle.
Vastaus:Tiedän ja ei kuulukkaan..

Hei mua huolestuttaa jo oma tilanteemmekin, vaikka velkaa ei ole paljoa, rahaa ei tuhlailla ja aina on jäänyt jotain sukanvarteenkin. Mutta jos menee molemmilta työpaikka, niin saahan siinä hetken miettiä, mistä rahat lyhennyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mua huolestuttaa jo oma tilanteemmekin, vaikka velkaa ei ole paljoa, rahaa ei tuhlailla ja aina on jäänyt jotain sukanvarteenkin. Mutta jos menee molemmilta työpaikka, niin saahan siinä hetken miettiä, mistä rahat lyhennyksiin.

Tottahan tuo...
Mä en osaa pelätä kun hoitoalalla on töitä tosi paljon ja ei tule vähenemään. Mikäli sairaimpia ei aleta taluttaa saunan taakse
:xmas:

Mut, mistä tiedät millanen laina heillä on/ lainaaika? Korkokatto esim. ? Huolestuttaa kyllä tämä tilanne jo ihan omastakin puolesta :( Vaikka kuukausieriin se ei meillä vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Mut, mistä tiedät millanen laina heillä on/ lainaaika? Korkokatto esim. ? Huolestuttaa kyllä tämä tilanne jo ihan omastakin puolesta :( Vaikka kuukausieriin se ei meillä vaikuta.

Mä tiedän kun on rouva kertonu... Taitaa alkaa heitäkin pelottaa kun niin kiihkeesti kamu koittaa töitä etsiä vaikka pitkään puhunu kaikille et haluu olla "kotirouva".. surullista..

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ei mua kiinnosta toisten asiat noin paljoa.
Mistäs tiedät jos heillä on vaikka perintöä tulossa tms :whistle:
Mua kiinnostaa kyllä kamun hätä..
Ja se luopumisen tuska mikä hällä on nyt päällä kun esirippu alkaa rakoilemaan..

Yhteistyössä