Tuli tosi paha mieli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiNiA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiNiA

Jäsen
28.05.2004
159
0
16
Miehen veli kävi vaimonsa kanssa meillä tänään kylässä. Ja tuli sitten puheeksi et kuinka usein miehen äiti käy heillä kylässä. Miehen vaimo sanoi et ainakin kerran parissa viikossa joskus jopa useamminkin.Meillä miehen äiti eli mumma ei käy kuin lastenlastensa synttäreillä.Tuli tosi paha mieli ja miehen veljellä ei ole vielä edes lapsia,mut kai sitten olen niin ilkeä miniä ettei meille voi tulla edes kattomaan lastenlapsiaan. :( Ja kaiken lisäksi miehen äiti asuu meistä noin parin kilometrin päässä ja aina sanoo ettei jaksa lähtee pyörällä, mut miehen veli asuu 10 kilometrin päässä ja sinne jaksaa kyllä polkea. :/ No ei tarvi meidänkään sinne sit enää mennä.
Ja kaiken lisäksi tämä mumma unohti meidän pojan synttäritkin tuossa keväällä,kun oli muita lastenlapsiaan katsomassa \|O
Minä olen aina yrittänyt olla niin mukava anoppia kohtaan :'(
Paha mieli miehenkin puolesta,kun tuntuu et oma äiti ei välitä

Kuule, älä sie murehi, mulla on IHAN SAMANLAINEN P'ASKA anoppi! Mutta se on vaan elämää... Ikävää se on lapsen takia, mutta eipäs tuo ole pois meidän elämästä, jos ei mummo halua tutustua myös tähän meidän lapseen... Itse hän joskus vielä siitä kärsii, emme me! Koska hän ei koskaan edes opi tuntemaan mummoaan! Mää oon päättänyt etten turhaan murehi ja pahoita mieltäni tollasen kuspään immeisen takia! Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, mutta ei kyllä kiinnosta muakaan!!! :kieh:

voisko se olla, et se anoppi ei jaksa lapsia niin kovin? käy siks mieluummin lapsettomassa perheessä kuin teil lapsiperheessä. ja onhan se niin et eoisilla synkkaa paremmin kuin toisilla vaik kenesään ei mitään vikaa oliskaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:44 entäs kirjoitti:
voisko se olla, et se anoppi ei jaksa lapsia niin kovin? käy siks mieluummin lapsettomassa perheessä kuin teil lapsiperheessä. ja onhan se niin et eoisilla synkkaa paremmin kuin toisilla vaik kenesään ei mitään vikaa oliskaan.

No ei voi johtua tuosta,koska miehen siskon lapset on melkein joka viikonloppu mummolassa,mut meidän lapsia ei olla ikinä edes pyydetty.

Yhteistyössä