Tuli tässä mieleen siivouksesta! Onko kukaan muu tarkka siitä kuinka mikäkin menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä oon niin kiukkunen että meinaan itkemään alkaa :O
Siis minä en siedä sitä jos joku potkii vastaan siivotessa! Ja nyt kun meillä on toi keskusimuri, niin se sohlaa KOKOAJAN! Aina se pas*a on jostain tukossa tai ei muuten vaan ime... Tekin mieli huuuutaaaaa! :mad:

Onneks rakas mies lähti vintille tutkimaan sitä kun mä en varmaan villojen joukosta löytäs sitä putkee ja sit vielä siel on lamppu palanut ni eihän siellä nää mitään! On mulle hyvä mies :heart:

Onko muilla tällasta?

Keskuspölynimuri menee yleensä tukkoon, kun sillä imuroi jotain kosteaa... Eikä kostteutta tarvi olla ees paljoa.

Parhaiten tukos lähtee pois, kun laittaa imurinletkun siten, että letkuun puhalletaan ilmaa. Mutta ikävä kyllä jos siellä on tukos, voi olla että seinämille on jo paakkuuntunut roskaa, eikä se roska tule sieltä ikinä lähtemään pois...

Kyl mua joo välillä kiukuttaa kun toinen lapsista vetää imurinjohtoa seinästä ja toisella taas on pakko kelata johto sisään kun imuri sammutetaan.... Mitä tästä seuraa?

"Ei saa ottaa sitä johtoa irti, ei saa" *menee laittamaan johtoa takas seinään* "No minne se johto nyt.... voi vitsi, ei äiti lopettanut vielä, älä paina siitä, äiti tarttee vielä imuria. Annatko nyt sen johdon äidille? kiitos" *menee imurin varteen ja imuri sammahtaa taas* "argh! ei saa ottaa sitä.... "

Kyl mua joo välillä kiukuttaa kun toinen lapsista vetää imurinjohtoa seinästä ja toisella taas on pakko kelata johto sisään kun imuri sammutetaan.... Mitä tästä seuraa?

"Ei saa ottaa sitä johtoa irti, ei saa" *menee laittamaan johtoa takas seinään* "No minne se johto nyt.... voi vitsi, ei äiti lopettanut vielä, älä paina siitä, äiti tarttee vielä imuria. Annatko nyt sen johdon äidille? kiitos" *menee imurin varteen ja imuri sammahtaa taas* "argh! ei saa ottaa sitä.... "

Joo, onneks meillä ei saa sitä irti.. Mä en myöskään tietyissä asioissa halua että mies tekee mitään :D Koska tiedän, että se ei kelpaa mulle. Siksi teen ne itse niin säästytään mielipahalta :D

Yhteistyössä