Tuli tapeltua oikeen kunnolla eilen!

Miehen ex vissiin hieman kilahtanu. Tuli vaan päälle huudellen vaikka mitä, huora, lumppu jne. |O mottas päin näköö ja repi melkein tukan päästä. Siinä sitten lattialla pyörittiin ja eipä ollu mahdollisuuksia kun antaa takas, tuopillisen oluttakin kaadoin päähän. Portsari onneks tuli paikalle mutta en ymmärä miten kesti kauan saapua siihen. :kieh:

pää ja naama niin saakelin kipee! |O Ukko tossa meinas jo soitella äkeissään sinne päin mutta ei taida kannattaa, eikä numerookaan tiedä. minen ainakaan soittele tommoselle pellelle perhana, vaikka mieli tekis käydä tirvaseen vielä vähän lisää. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen aina ihmetellyt, että minkälaiset ihmiset oikein tappelee ravintolassa???
Semmoset varmaan kenelle ei sovi alkoholi tai muuten vaan päässä viiraa. pakkohan sitä on puolustautua, vai oisko pitäny vaan seisoo ja ootella millon lasahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Minä olen aina ihmetellyt, että minkälaiset ihmiset oikein tappelee ravintolassa???
Semmoset varmaan kenelle ei sovi alkoholi tai muuten vaan päässä viiraa. pakkohan sitä on puolustautua, vai oisko pitäny vaan seisoo ja ootella millon lasahtaa.
Ei hyvää päivää... :D

Miten ois ollut vaan lähtee pois siitä tilanteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
olisko kannattanu kenties vain antaa sen verra takas et oisit otteesta päässy irti ja juossu sit vaiks poken puheille. Typerää aikuisten ihmisen tapella..
No kun en päässy, siks kaadoinkin tuopin päähän että pääsisin siitä veke mutta tämä hyppää kimppuun.

Gluteus maximus
olisko kannattanu kenties vain antaa sen verra takas et oisit otteesta päässy irti ja juossu sit vaiks poken puheille. Typerää aikuisten ihmisen tapella..
No kun en päässy, siks kaadoinkin tuopin päähän että pääsisin siitä veke mutta tämä hyppää kimppuun.
ja teidän iät oli???

Luin jo profiilista! -kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan- :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

vaikee sitä on lähtee jos joku hyppää päälle ja mätkii naamaan. sattuu olemaan vielä jonku verran isompi tämä henkilö kun minä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

vaikee sitä on lähtee jos joku hyppää päälle ja mätkii naamaan. sattuu olemaan vielä jonku verran isompi tämä henkilö kun minä.
Ok. Ja henkilökunta ei tehnyt mitään, eikä muut asiakkaatkaan? Kerta sähän olit siis ihan auttamatta alakynnessä, varmaan muutkin sen huomasivat, mutta eivät auttaneet?

no oisit tönässy sen nii et ois kaatunu ni se iha het ois päälle kerenny ja oisit lähteny pois.
hää hyppäs kyllä suoraa päätä päälle kun tuolissa istuin ja lensin selälleen siihen lattialle ämmän alle, siitä ei niin vaan lähetä mihinkään.

ja teidän iät oli???

Luin jo profiilista! -kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan- :whistle: :whistle:
Ja sinä tiedät tilanteen miten siinä kävi.

Yhteistyössä