Tuli tänään yksi nolo juttu mieleen, haluan jakaa sen teidän kanssa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
Mulla oli ekaa ja viimoista kertaa yksi yhdenyön juttu. Seksiä siis ei muuta. Hän yritti pitää yhteyttä, mutta en vastannut mihinkään.
No jonkun ajan päästä mun äiti ja sen miesystävä halusi ostaa mulle autoa. Äitin miesystävä soitti sille mun panolle ( en siis silloin tietänyt ) ja kyseli voisko tulla autoa katsomaan hänen tyttärensä kanssa.
No paikan päällä sit selvisi et se mun öinen pano käveli esittelemään autoansa. Meinasin oikeesti vajota autossa penkkien alle. En meinannu pysyä housuissa enää ja mun äiti alkoi kyselee, et mikä mulla on kun yritin piiloutua :D Siinä sit sanomaan, että on ollut joskus vähän juttua tuon kanssa ja siihen äitini, no tarviiks sun jokaiselle käydä jakamassa. Oi että.. Se tilanne oli oikeesti todella ärsyttävä. Se mun pano siinä vain hymyili ja irvisteli ja ei oikein osannut puhua kunnolla. Myöhemmin otti yhteyttä ja käytiin asia läpi. Sanoi, että mun isä oli jokseenkin pelottava :D Sanoin nolona, et joo ei se ollu mun isä edes, en tiedä mistä se repäs sen, että hänen tyttärelleen autoa..
Mut nyt ei voi kun nauraa ja lauleskella, maailma pienii paikka on :D

Yhteistyössä