Herra Majuri
Taas ruokailu/ryyppykutsun toi posteljooni postilaatikkoon päivällä. No kai sitten täytyy mennä, kun kerran bussilla haetaan kotiovelta ja paluukuljetuskin tuo kotiovelle.
Mä oon senverta isoherra, että kutsuja satelee kaikenlaisiin tilaisuuksiin bilettämään.Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:Kuka hullu sua kutsuu mihinkään
Ei kai herra isoherrojenkaan ole pakko kaikkiin kissanristijäisiin osallistua. Kutsu kun vaan on pakko herra isoherroille lähettää. Ajattelisit joskus myös muita juhliin osallistujia ja kieltäytyisit kauniisti. Herra isoherroiltakin olettaa joskus myös omanjärjen käyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mä oon senverta isoherra, että kutsuja satelee kaikenlaisiin tilaisuuksiin bilettämään.Alkuperäinen kirjoittaja Venlakoo:Kuka hullu sua kutsuu mihinkään
Juu eipä tuo 15v. paljon kyttäämistä vaadi, varsinkin kun se asuu toisessa kaupungissakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sä joudat sinne kutsuille siltä sun penskojen kyttäämiseltä? Niillehän voi vaikka sattua joku vahinko...
Linja-autossa, on tunnelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Ai että isoherrat menevät bussilla bilettämään??
En nytAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tarttekko avekkia B)
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Linja-autossa, on tunnelmaaAlkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Ai että isoherrat menevät bussilla bilettämään??
Sissimuona on liian ravitsevaa laiskanpulskeille.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mikä on menu? Sissimuonaa ja vanikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai sitä on taas Pienimunaset miehet Ry:n illanvietto tulossa ? Tais toi exällekkin tulla postista kutsu