Tuli sitten kirje Suomen asiakastieto Oy:ltä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhmä

Vieras
Eli luottotiedot menivät:(

Mitäs nyt? Mihin kaikkeen tuo vaikuttaa? Eikai ne pistä nettiä ja puhelinliittymää poikki?

Ulosotossa nyt muutamia satasia. Ne ilmeisesti ulosmitataan veronpalautuksista, ja siitä kaksi vuotta merkintää säilyy. Näin ymmärsin...

Harmittaa:(

Ei ne olemassa olevialiittymiäpoikki laita, mutta luottotiedot estää saamasta yksityisiltä asuntoa, puhelinliittymää, nettiä jne. Vakuutustakaan et välttmättä saa

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mites vakuutusten kanssa? Pistetäänkö ne poikki? Voinko saada uutta vakuutusta esim. autoon joka on jossai vaiheessa hankittava?

Ei pistä poikki, mutta ette saa mitään erikoisia vakuutuksia jos haette toiseen autoon. Perus liikennevakuutuksen vain.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Ei ne olemassa olevialiittymiäpoikki laita, mutta luottotiedot estää saamasta yksityisiltä asuntoa, puhelinliittymää, nettiä jne. Vakuutustakaan et välttmättä saa

Siis voinko sitten edes omistaa autoa jos en saa siihen lain vaatimaa vakuutusta?

voi saada yksityiseltä asunnon vaikka ei luottotietoja olekkaan, ite ainakin sain :) ja auton vakuutuksen saat vaihdettua jos oot valmis maksamaan koko vuoden vakuutukset kerralla, mut riippuu varmaan ihan vakuutusfirmasta, kotivakuutusta ei vissiinkää saa...

Mites vakuutusten kanssa? Pistetäänkö ne poikki? Voinko saada uutta vakuutusta esim. autoon joka on jossai vaiheessa hankittava?

Liikennevakuutuksen saat, mutta sun täytyy ennakkoon maksaa kertasuorituksena vuoden vakuutusmaksu

Siis voinko sitten edes omistaa autoa jos en saa siihen lain vaatimaa vakuutusta?

Kyllä sä sen perus liikennevakuutuksen saat mutta et mitään osakaskoa...

voit.sat perusvalkuutuksen kyllä, mutta kaskot ym. jää saamatta. Mitään et saa osamaksulla.

miksi te olette saaneet tuon ilmoituksen???? mulle ei oo mitään lappua tullut mistään, mutta jo vuosi ollut ainakin jotain merkintää luottotiedoissa (tilasin kerran sen netin kautta).. mutta mitään virallista ilmoitusta ei ole tullut mistään..

Itselläni ollut tiedot jo poissa yli 10-v
Lainaa sai pankista kahdella takaajalla
vakuutukset saatiin kun eka erä maksettiin ennakkoon
puhelinliittymät äidin nimellä
kaupungin vuokra asunto ongelmitta

Viimeiset 5-v olin velkasaneerauksessa joka vähän helpotti
saatiin pankista laina yhdellä takaajalla
puhelinliittymä omiin nimiin

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ei pistä poikki, mutta ette saa mitään erikoisia vakuutuksia jos haette toiseen autoon. Perus liikennevakuutuksen vain.

kyllä mä sain kaskon

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Auton vakuutusmaksun joudut maksamaan vuoden maksun etukäteen.

ei vältämättä. Mä sain ainkin perusvakuutuksen tapiolasta, vaikka luottotiedeot menneet

No hyvä jos näin. Meillä vakuutukset miehen nimissä ja laskut normaalisti vaikkei luottotietoja ole. Mut jos oltais bonusten menettämisen takia vaihdettu mun nimille oltais jouduttu maksamaan etukäteen vuos. Ja Tapiolassa vakuutukset.
JA vakuutukset olleet siis ennen luottotietojen menoakin Tapiolassa.

Olet siis varas, rikolllinen ja roisto. Opettele elämään sen mukaan.

Autovakuutuksia voit alkaa kauppailemaan, niillä tienaa todella hyvin. Autovakuutuksen saa aina ja sitä ei voi evätä. Ota niitä siis kavereillesi ja pyydä heiltä puolet ja jätä laskut pystyyn. Siinä on bisnes.

Alkuperäinen kirjoittaja Konkari:
Liikennevakuutuksen saat, mutta sun täytyy ennakkoon maksaa kertasuorituksena vuoden vakuutusmaksu

Liikennevakuutus on lakisääteinen ja sitä ei voi evätä, vaikka ei koskaan maksaisi. Kannattaa ottaa kavereillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vielä lisäys:
Alkuperäinen kirjoittaja :

kyllä mä sain kaskon

Mistäköhän vakuutusyhtiöstä, vai onko autoliike siinä omistajana? Sellasiakin autoliikkeitä on mistä saa autoja osamaksulla vaikka luottotiedot mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja äasjjfv:
Olet siis varas, rikolllinen ja roisto. Opettele elämään sen mukaan.

Autovakuutuksia voit alkaa kauppailemaan, niillä tienaa todella hyvin. Autovakuutuksen saa aina ja sitä ei voi evätä. Ota niitä siis kavereillesi ja pyydä heiltä puolet ja jätä laskut pystyyn. Siinä on bisnes.

öö... Mä en nyt ymmärrä tätä ollenkaan. Enpä mitään bisnestä ajatellut alkaa harrastamaan, kun tarkotus on kuitenkin joskus saada luottotiedot takasin. Ja miten minä olen rikollinen ja roisto??

Yhteistyössä