Tuli sit ostettua juhlamekoks "äitiysmekko"...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
...ainakin miehen mielestä :D

Pikkusiskon ylppärit on ens viikolla ja miulla ois kyl sinne mekko, musta-lila-korsettimekko, mutta kun luvattu +25 ja aurinkoista, niin voipi tulla hiki, eikä tietty voi syyä niin paljoa ku korsetti kiristää :D

Löysin viikolla tämmöisen mekon:
Product Detail | H&M
Ja on kyllä ihanan vilpoinen päällä, mutta tekee miusta sen näköisen, et oisin raskaana :D Siitä kyllä sais suku puheenaihetta juhlissa, mut jaa-a... ostin siis mekon, et saas nähä nyt sitten loppujen lopuks, et kumman pistän päälleni. Kengätkin tuli ostettua alkuperäiseen mekkoon sopiviksi.

Miten teille istuu tuon malliset mekot?

Tuskin se susta raskaanaolevan näköistä tekee, mutta olet varmaan tottunut, että sun vyötärö näkyy. Mä en viihdy tuon mallisissa oikein kovin hyvin, just siks, koska mun mielestä jos on vyötärö, niin sitä on turha peittää. Sit taas jos ei oo vyötäröö, voi laittaa tollasen, niin ihmiset voi kuvitella, että siellä jossain on vyötärö.

No, näytät varmasti hyvältä tossa kumminkin. Mulla levenee jo tuos sauman kohdalta rintakehä sen verran, että näytän tommosissa ei-niin-hyvältä-kuin-mahdollista.

Sivusta päin ku katsoo, niin tuosta rintojen alta kun lähtee rypytetty helma, niin kohoaa siitä sen verran, että tosiaan sivustapäin varsinkin näytän siltä, että olisin raskaana :D

Miusta tuo oli vaan niin kaunis mekko ja toisaalta ihana väljä ja viileä kesän helteille, et oli pakko ostaa =)

Sivusta päin ku katsoo, niin tuosta rintojen alta kun lähtee rypytetty helma, niin kohoaa siitä sen verran, että tosiaan sivustapäin varsinkin näytän siltä, että olisin raskaana :D

Miusta tuo oli vaan niin kaunis mekko ja toisaalta ihana väljä ja viileä kesän helteille, et oli pakko ostaa =)

Kaikissa ton mallisissa mekoissa ja tunikoissa on se vika, että ne saavat näyttämään raskaana olevalta. Jos et halua spekulointia, niin älä laita tuota juhlaan. Itse vältän juuri tuon mallisia vaatteita sellaisissa tilaisuuksissa, joissa yleensä katsotaan meitä naisia vauvamahoja etsien (sukujuhlat)

[QUOTE="hih";23872298]Kaikissa ton mallisissa mekoissa ja tunikoissa on se vika, että ne saavat näyttämään raskaana olevalta. Jos et halua spekulointia, niin älä laita tuota juhlaan. Itse vältän juuri tuon mallisia vaatteita sellaisissa tilaisuuksissa, joissa yleensä katsotaan meitä naisia vauvamahoja etsien (sukujuhlat)[/QUOTE]

No meillä kyllä kaikki sukulaiset tietää, et vauvaa ei ole tulossa nyt eikä myöhemmin =) Mut paljon tulee siskopuolen sukua, mitä ei kovin usein tule nähtyä =)

No musta tuo tekee varmaan kaikki raskaana olevan näköiseksi.. En ymmärrä miksi tuo mekko lyhenee edestä ja pitenee takaa. Vaikuttaisi siis sille, että olisi valtava vatsakumpare siellä alla...

Mutta mikäs siinä sitten. Itse en pidä tuon tyylisistä vaatteista, mutta näkeehän noita. Tuo kyllä kaipaa jotain väriä pintaan esim. värikkäät korut, laukku, kengät yms. niin voisi olla ihan jees.

No musta tuo tekee varmaan kaikki raskaana olevan näköiseksi.. En ymmärrä miksi tuo mekko lyhenee edestä ja pitenee takaa. Vaikuttaisi siis sille, että olisi valtava vatsakumpare siellä alla...

Mutta mikäs siinä sitten. Itse en pidä tuon tyylisistä vaatteista, mutta näkeehän noita. Tuo kyllä kaipaa jotain väriä pintaan esim. värikkäät korut, laukku, kengät yms. niin voisi olla ihan jees.

En miekään yleensä tällaisia pidä, mut tää vaan jotenkin hurmas miut, ni oli pakko ostaa :D Ehkä tosiaan tuo, et ku on takaa pidempi, ni tekee viel enemmän sen näköiseks, et vatsa pömpöttää :D

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä