tuli sekin selväks: mä kuulemma pihtaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vtrgr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vtrgr

Vieras
näin mies totes eilen. alko puhe tosta bb:stä, et onkohan moni kuinkakin puutteessa. mies sano et jos hän olis kuukauden pois niin saiskohan multa muutenkin kun kerjäämällä.

siis seksiä harrastetaan muutaman kerran viikossa. mä en yleensä tee aloitetta, mulla nyt ei vaan satu tekee mieli... mies sano et hän koittaa aina vihjailla ja ehdotella mut kun mä en suostu. hän haluis useemmin mut kun mä en. no pitäskö mun nyt sitten ruveta suostumaan useemmin et ukko tyytyväinen??

Jatkuvasti pitäis olla hinkkaamassa itseäs sitä vasten! :hug: Ei se meilläkään oo mitään elämää sillä saralla ollu taas vähään aikaan, mut onneks pitää päänsä kiinni moisista letkautuksista..

Hyvä että nosti asian esille, ilmeisesti on painanut miehesi mieltä jo pidempään. Kun tuppaa tuo seksi olemaan aikas tärkeä asia monelle miehelle (ja naisellekkin) parisuhteessa.

ehkä voisitte kokeilla jotain erikoisempaa..vaihtelu virkistää ja jos miehellä hirveät halut ainahan on oma käsi:)keskustelkaa asiasta kyllä pari kertaa viikossa lapsiperheessä on jo hyvä tilanne!

Yhteistyössä